Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Consumer Aesthetic Experience in a Retail Context

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Consumer Aesthetic Experience in a Retail Context Krittinee Nuttavuthisit
Codul Libristo: 06830000
Editura VDM Verlag, ianuarie 2010
This book, Consumer Aesthetic Experience in Retail Atmospherics, suggests a way to integrate the phi... Descrierea completă
? points 173 b
348 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Snapshots Alain Robbe-Grillet / Carte broșată
common.buy 116 lei
Berenstain Bears Faithful Friends Jan Berenstain / Carte broșată
common.buy 29 lei
EINFHRUNG IN AUSGEWHLTE WERKE PETR ILIC THOMAS KOHLHASE / Copertă tare
common.buy 254 lei
Die USA als Zielland von Migration aus Mexiko Katrin Theresia Horngacher / Carte broșată
common.buy 301 lei
Ransom Richard Maibaum / Carte broșată
common.buy 93 lei
Chile, un Pais Colonialista Oscar Mendoza Uriarte / Carte broșată
common.buy 348 lei
Contribution Du Laboratoire de Diagnostic Parasitaire Aboubacar A. Oumar / Carte broșată
common.buy 344 lei
Biomedizinische Technik 1991 Helmut Hutten / Carte broșată
common.buy 354 lei
Enviromedics Paul Auerbach / Copertă tare
common.buy 181 lei
Genesis of the Chicago Renaissance Mary Hricko / Carte broșată
common.buy 376 lei
Bobbo Goes To School Shirley Hughes / Carte broșată
common.buy 48 lei
Designer's Guide to Fashion Apparel Evelyn L Brannon / Carte broșată
common.buy 231 lei
Piranhas in the Bidet Phil Jesson / Carte broșată
common.buy 120 lei

This book, Consumer Aesthetic Experience in Retail Atmospherics, suggests a way to integrate the philosophy of aesthetics into the domain of retail marketing. Realizing that research on consumer aesthetic experience must broaden into a diverse sociocultural context, this ethnographic study was conducted in a shopping mall with the goal to develop a theory that explains how a variety of consumer aesthetic experiences is formed, and what the major factors that account for this variety are. As a result, this book illustrates the four dominant categories of consumer aesthetic experiences - pure, popular, modern, and postmodern - and their unique characteristics. This study also extends our understanding of the co-creative experience of the consumer and demonstrates how to enhance retail design strategy.

Informații despre carte

Titlu complet Consumer Aesthetic Experience in a Retail Context
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 124
EAN 9783639221688
ISBN 3639221680
Codul Libristo 06830000
Editura VDM Verlag
Greutatea 191
Dimensiuni 152 x 229 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo