Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Competitive Spirits

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Competitive Spirits R.Andrew Chesnut
Codul Libristo: 04515953
Editura Oxford University Press Inc, august 2003
R. Andrew Chesnut shows how the development of religious pluralism over the past half-century has ra... Descrierea completă
? points 130 b
262 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Culture in a Liquid Modern World Zygmunt Bauman / Carte broșată
common.buy 130 lei
Blue Bonnet's Ranch Party C. E. Jacobs / Carte broșată
common.buy 191 lei
China's Creative Industries Lucy Montgomery / Copertă tare
common.buy 519 lei
Primate Neuroethology / Copertă tare
common.buy 2.388 lei
Avengers: The Origin Joe Casey / Carte broșată
common.buy 78 lei
Archibald Cox Ken Gormley / Carte broșată
common.buy 129 lei
Saudis Sandra Mackay / Carte broșată
common.buy 138 lei
Tatty Christine Dwyer Hickey / Carte broșată
common.buy 94 lei
Educational Equality Graham Haydon / Carte broșată
common.buy 189 lei
Climbing Phil Powers / Carte broșată
common.buy 106 lei
Advances in Cryogenic Engineering K.D. Timmerhaus / Carte broșată
common.buy 276 lei

R. Andrew Chesnut shows how the development of religious pluralism over the past half-century has radically transformed the "spiritual economy" of Latin America. In order to thrive in this new religious economy, says Chesnut, Latin American spiritual "firms" must develop an attractive product and know how to market it to popular consumers. Three religious groups, he demonstrates, have proven to be the most skilled competitors in the new unregulated religious economy. Protestant Pentecostalism, the Catholic Charismatic Renewal, and African diaspora religions such as Brazilian Candomble and Haitian Vodou have emerged as the most profitable religious producers. Chesnut explores the general effects of a free market, such as introduction of consumer taste and product specialization, and shows how they have played out in the Latin American context. He notes, for example, that women make up the majority of the religious consumer market, and explores how the three groups have developed to satisfy women's tastes and preferences. Moving beyond the Pentecostal boom and the rise and fall of liberation theology, Chesnut provides a fascinating portrait of the Latin American religious landscape.

Informații despre carte

Titlu complet Competitive Spirits
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2003
Număr pagini 198
EAN 9780195161847
ISBN 019516184X
Codul Libristo 04515953
Greutatea 402
Dimensiuni 147 x 216 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo