Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Collaborative Promotions

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Collaborative Promotions Daniela Wiehenbrauk
Codul Libristo: 01655957
Promotions are at the same time beloved and feared by both food retailers and branded goods manufact... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Berufsdeutsch - Basisband Carlo Dirschedl / Carte broșată
common.buy 124 lei
Computational Methods in Systems Biology David Gilbert / Carte broșată
common.buy 324 lei
E.T.A. Hoffmann. Ein Universalgenie? Lisa Maria Herzog / Carte broșată
common.buy 305 lei
Fleeting Moment in My Country N Malathy / Carte broșată
common.buy 109 lei
Investitionszyklen in Polen. Peter von der Lippe / Carte broșată
common.buy 530 lei
Developmental Biology of Teleost Fishes Yvette W. Kunz / Carte broșată
common.buy 1.270 lei
And Caret Bay Again Velma Pollard / Carte broșată
common.buy 118 lei
Heimat und Welt - Ausgabe 2011 Sachsen Matthias Baumann / Copertă tare
common.buy 164 lei
Mine Water Paul L. Younger / Copertă tare
common.buy 1.442 lei
Kunst als Philosophie Robert B. Pippin / Copertă tare
common.buy 140 lei
Aus dem Takt gekommen Gerda Brömel / Carte broșată
common.buy 162 lei
Evening Class Maeve Binchy / Carte broșată
common.buy 44 lei

Promotions are at the same time beloved and feared by both food retailers and branded goods manufacturers in today s retail environment. Beloved because they attract smart customers and generate an immediate effect on a brand s sale. Feared because there is uncertainty about the competitors behavior and the actual customer demand leading to high forecast errors. For the retailer, this results in a doom loop of over- or understocking with high inventory costs in the supply chain.§Collaboration between retailers and the manufacturer disentangles the doom loop. The thesis reveals the appropriate kind and timing of information and develops a so called Competition Index. Inventory in the supply chain is eliminated and the customer is served better at a lower price. Based on a joint inventory and pricing model and an empirical analysis, it shows that the supply chain efficiency gains from collaborative promotions result in a win for customers, retailers and the manufacturer.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo