Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Cognitive Theory of the Firm

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Cognitive Theory of the Firm Bart Nooteboom
Codul Libristo: 05104309
Editura Edward Elgar Publishing Ltd, martie 2009
In this important and timely book, Bart Nooteboom develops and applies a social cognitive theory of... Descrierea completă
? points 343 b
767 lei -10 %
690 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Drahtzieher hinter dem 11. September Herold zu Moschdehner / Carte broșată
common.buy 173 lei
Sexy Years Suzanne Somers / Carte broșată
common.buy 97 lei
Die Griechen und der Orient Walter Burkert / Copertă tare
common.buy 98 lei
Contribution of the Royal Bavarian Army to the War of 1866 Bavarian General Staff / Carte broșată
common.buy 145 lei
Correspondence Complete De Rousseau 20 Jean-Jacques Rousseau / Copertă tare
common.buy 593 lei
Ancient Egyptians Angela McDonald / Copertă tare
common.buy 59 lei
Teutonic Myth and Legend Donald A MacKenzie / Carte broșată
common.buy 157 lei
Colossal Statue of Ramesses II Anna Garnett / Carte broșată
common.buy 61 lei
Otello, 1 Blu-ray Giuseppe Verdi / Blu-ray
common.buy 205 lei
Darwinian Revolution Michael Ruse / Carte broșată
common.buy 224 lei
America Transformed Dean A. Herrin / Carte broșată
common.buy 527 lei

In this important and timely book, Bart Nooteboom develops and applies a social cognitive theory of firms and organizations with a focus on learning and innovation. Why explore a cognitive theory of the firm? This enlightening study explains that a cognitive theory of the firm is required in order to lend more substance and analysis to current vague and unconnected ad hoc notions in the literature - such as entrepreneurial vision, absorptive capacity, and variety and dispersion of knowledge. Bart Nooteboom explores the notion of differential cognition, drawing together the work of Hayek, Schumpeter and Penrose, to shed light on the sources of innovation. This interdisciplinary book connects ideas from specific branches of economics, management and organization, cognitive science, social psychology and sociology and will be invaluable to students and scholars interested in a new way to view the firm.

Informații despre carte

Titlu complet Cognitive Theory of the Firm
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2009
Număr pagini 296
EAN 9781848442108
Codul Libristo 05104309
Greutatea 621
Dimensiuni 156 x 234 x 28
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo