Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Coffee Paradox

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Coffee Paradox Benoit Daviron
Codul Libristo: 05095046
Editura Bloomsbury Publishing, noiembrie 2005
The global coffee chain is currently characterized by a paradoxical coexistence of a 'coffee boom' i... Descrierea completă
? points 282 b
597 lei -4 %
568 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Dead Subjects Antonio Viego / Copertă tare
common.buy 682 lei
Art of Adornment Gibbs Smith Publishers / Copertă tare
common.buy 71 lei
Chemistry, Society and Environment Colin A. Russell / Copertă tare
common.buy 554 lei
On the Meaning of Life John Cottingham / Carte broșată
common.buy 233 lei
Bookmaking Marshall Lee / Carte broșată
common.buy 246 lei
Oxford Readings in Vergil's Aeneid Harrison / Copertă tare
common.buy 1.647 lei
Epistemic Game Theory Andres Perea / Copertă tare
common.buy 750 lei
Finding the Real You Cathy Dean / Carte broșată
common.buy 29 lei
Liaisons dangereuses Mary Lindemann / Copertă tare
common.buy 241 lei
Liturgy and Music Robin Leaver / Carte broșată
common.buy 255 lei
Inner Workings of the Novel Allan H. Pasco / Copertă tare
common.buy 324 lei

The global coffee chain is currently characterized by a paradoxical coexistence of a 'coffee boom' in consuming countries and a 'coffee crisis' in producing countries. This book shows that the 'coffee paradox' exists because the coffee farmers sell and the coffee consumers buy embed increasingly different 'attributes'. The distribution of value along the coffee chain is then determined by how actors define, control and value its different attributes - given a certain demand and supply situation. The authors argue that the passage from the 'economy of things' to the 'economy of ideas' leaves limited perspectives for primary commodity producers. At the same time, new opportunities provided by 'speciality' and 'ethical' markets can be exploited - but only if producers become more active in shaping standards, producing new attributes, adding service activities to a product, and controlling intellectual property rights associated to the identity of a product.

Informații despre carte

Titlu complet Coffee Paradox
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2005
Număr pagini 320
EAN 9781842774564
ISBN 1842774565
Codul Libristo 05095046
Greutatea 508
Dimensiuni 222 x 147 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo