Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Classroom Talk

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Classroom Talk Debbie G. E. Ho
Codul Libristo: 10019950
Editura Verlag Peter Lang, mai 2007
This study explores the field of ESL (English as a Second Language) classroom learning within a form... Descrierea completă
? points 263 b
523 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


United Service Magazine Anonymous / Copertă tare
common.buy 229 lei
Make Your Christmas Alice Vinten / Carte broșată
common.buy 92 lei
Grundriss der Ethik Paul Christ / Copertă tare
common.buy 237 lei
Age of Gold CECILY PAUL / Carte broșată
common.buy 149 lei
c-di-GMP Signaling Karin Sauer / Copertă tare
common.buy 1.141 lei
Mad Courtesan Edward Marston / Carte broșată
common.buy 53 lei
Magnificent Heel Dan Van Neste / Copertă tare
common.buy 218 lei
Case of the Sloop Active, &C. Multiple Contributors / Carte broșată
common.buy 91 lei

This study explores the field of ESL (English as a Second Language) classroom learning within a formal learning institution. Influenced by the sociocultural theory in SLA (Second Language Acquisition), the book sheds light on the question that has been boggling the minds of language practitioners and researchers: Why is ESL classroom talk the way it is? Based on a case study of a school in an ESL community, it argues persuasively that classroom talk may be linked in important ways to an operative sociocultural structure of ESL pedagogy over and above the classroom at the institutional level. The book examines issues which have here-to-fore been avoided by writers and researchers in current SLA writings and classroom studies. It confronts complex and complicated contextual and research methodological issues to make visible what has up to now been that elusive 'structure' behind the oral practices in language classrooms. Research methods are drawn from language education and several disciplines within linguistics and the social sciences. Emerging from a multidisciplinary methodological framework are a number of surprising revelations about the meanings and functions of ESL classroom talk.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo