Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Chinese Business

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Chinese Business Chee Kiong Tong
Codul Libristo: 01981660
Editura Springer Verlag, Singapore, mai 2014
The nature, institutional foundations, and issues surrounding the apparent success of Chinese busine... Descrierea completă
? points 318 b
640 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Christianity and Culture T S Eliot / Carte broșată
common.buy 93 lei
Complete History Of American Film Criticism Jerry Roberts / Copertă tare
common.buy 129 lei
Die Erinnerungen der Karoline Jagemann Karoline Jagemann / Carte broșată
common.buy 64 lei
Dynamic Patterns in Communication Processes James H. Watt / Carte broșată
common.buy 760 lei
Bigfoot Pascal Girard / Copertă tare
common.buy 106 lei
Chaos in Astrophysics J. Robert Buchler / Copertă tare
common.buy 983 lei
Art of Waging Peace Paul K. Chappell / Carte broșată
common.buy 78 lei
Between Politics and Markets Yi-min Lin / Copertă tare
common.buy 427 lei
Bodyguard Roy Snell / Carte broșată
common.buy 82 lei
Character as Destiny Timothy a Keune / Carte broșată
common.buy 234 lei
Drowned Lands T.Paul Kane / Carte broșată
common.buy 125 lei
Chinchilla Elmar Hucko / Carte broșată
common.buy 55 lei
Christian Childbirth Cnm Marianne Manley Rn / Carte broșată
common.buy 203 lei
Der Abzug von Schuldzinsen in der Einkommensteuer. Reinhold Beiser / Carte broșată
common.buy 268 lei
Dead Sea Jesus Fernando Klein / Carte broșată
common.buy 125 lei

The nature, institutional foundations, and issues surrounding the apparent success of Chinese business networks is examined in this book. Major concepts such as guanxi, xinyong and gangqing, exploring the nature of trust, relationships and sentiments in Chinese business networks, are re-examined. A significant amount of literature has been devoted to the study of Chinese business, and they largely fall into two broad schools, the culturalist approach, arguing for an essentialist formulation to explain success and the market approach, suggesting that there is nothing inherently unique about Chinese business. This book critiques both these approaches and argues, based on primary data collected in various countries, and with case studies of a large number of Chinese businesses, that another approach, the institutional embedded approach, provides a better explanation for the success, and failure of Chinese business and Chinese business networks.

Informații despre carte

Titlu complet Chinese Business
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2014
Număr pagini 144
EAN 9789814451840
ISBN 9814451843
Codul Libristo 01981660
Greutatea 3554
Dimensiuni 155 x 235 x 14
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo