Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Children's reactivity to embedded food cues in advergames

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Children's reactivity to embedded food cues in advergames Frans Folkvord
Codul Libristo: 02979078
Editura LAP Lambert Academic Publishing, aprilie 2016
Food cues of palatable food are omnipresent. These cues influence what, when, and how we eat. Food c... Descrierea completă
? points 196 b
438 lei -9 %
396 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
Čeština pro cizince - Jazykové hry Jana Rodrová / Carte broșată
common.buy 49 lei
Binary Bullets Fritz Allhoff / Copertă tare
common.buy 970 lei
Evolutionary Multi-Criterion Optimization Eckart Zitzler / Carte broșată
common.buy 640 lei
Oxford Studies in Ancient Philosophy, Volume 49 Brad Inwood / Carte broșată
common.buy 297 lei
Ella Barnwell Emerson Bennett / Carte broșată
common.buy 120 lei
Das Wechselrecht der Postglossatoren. Carl Freundt / Carte broșată
common.buy 253 lei
Angewandte Statistik Mit SAS Rainer Becker / Carte broșată
common.buy 353 lei
Enfoques actuales del aprendizaje en linea Wolfram Laaser / Carte broșată
common.buy 221 lei
curând
Eye of Greece / Copertă tare
common.buy 39 lei

Food cues of palatable food are omnipresent. These cues influence what, when, and how we eat. Food companies' marketing strategies target determinants why people choose to eat one food rather than another, or more instead of less. In a globalizing and capitalistic economic system, these food cues are intentionally manufactured to sell products from a particular brand. Recently, food marketers are using new techniques to advertise their brand. One new technique food marketers use are online games, so called advergames, that attract children subconsciously, to persuade them to consume the advertised food. Because children are paying attention to play the game itself, the processing of the advertisement is automatic, without any form of skepticism. The processing of the food cues in this form of advertising is automatic and has a strong effect on children's snack intake. In this book, the reactivity of children to the food cues embedded in advergames is described and analyzed.

Informații despre carte

Titlu complet Children's reactivity to embedded food cues in advergames
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 296
EAN 9783659834530
Codul Libristo 02979078
Greutatea 459
Dimensiuni 150 x 220 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo