Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Children's Food

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Children's Food G. Smith
Codul Libristo: 06795652
Editura Springer-Verlag New York Inc., septembrie 2011
The purpose of this book is to serve as essential reading for those innovating and marketing food pr... Descrierea completă
? points 488 b
983 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Acoustic Blues Guitar Lou Manzi / Carte broșată
common.buy 159 lei
Jewish Kulturbund Theatre Company in Nazi Berlin Rebecca Rovit / Carte broșată
common.buy 264 lei
Manana Starts Today Sandra Elaine Scott / Carte broșată
common.buy 88 lei
Child Anxiety Disorders Candice A. Alfano / Copertă tare
common.buy 348 lei
How to Do Good and Avoid Evil Walter Homolka / Copertă tare
common.buy 91 lei
Das Unmögliche im Rahmen des Möglichen Andrea Müller / Carte broșată
common.buy 300 lei
People Below the Stairs Brenda Paske / Carte broșată
common.buy 65 lei
Officer-Involved Shootings and Use of Force Randy Dickson / Carte broșată
common.buy 737 lei
Sindhi Pauline A Brown / Carte broșată
common.buy 248 lei
curând
CSMH AUST PROPAGANDA VIETNAM WAR PAGE CAROLINE / Copertă tare
common.buy 592 lei

The purpose of this book is to serve as essential reading for those innovating and marketing food products for children as well as those determined to better understand the children's marketplace in order to ensure that it is administered in a manner consistent with the long-term aspirations of society. The book begins by setting the scene and looking at the way children influence food choices within the family and the role advertising is thought to play in driving those choices. Professor Stratton of The Psychology Business (Department of Psychology, Leeds University) has world renowned expertise in the methodology of researching family dynamics and he shows which are the prime influences on the family diet. J.W. Thompson Advertising Board Director Jane Mathews then evaluates what constitutes effective advertising and reveals enduring themes within the children's marketplace. In Chapter 3, Dr Kathryn O'Sullivan of the Kellogg's company examines the nutritional importance of food under the title 'Starting the day right'. She demonstrates her expertise for introducing young taste buds to products which 'Break the fast'. Simon Lang, Senior Consultant at the Henley Centre follows by examining not only why food tastes change in children but also why family eating is itself changing and the implications for the future.

Informații despre carte

Titlu complet Children's Food
Autor G. Smith
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 258
EAN 9781461284246
ISBN 1461284244
Codul Libristo 06795652
Greutatea 423
Dimensiuni 155 x 235 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo