Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Carrefour in China

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Carrefour in China Markus Slamanig
Codul Libristo: 01676058
Editura Grin Publishing, mai 2012
Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Trade and Distribution, printed... Descrierea completă
? points 99 b
201 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Love Letters: Vita and Virginia Vita Sackville-West / Carte broșată
common.buy 77 lei
top
Furious Love Sam Kashner / Carte broșată
common.buy 78 lei
top
Henri Cartier-Bresson: Paris Revisited Agn?s Sire / Copertă tare
common.buy 215 lei
How It Feels to Float Helena Fox / Carte broșată
common.buy 52 lei
Raven King (The Raven Cycle, Book 4) Maggie Stiefvater / Carte broșată
common.buy 62 lei
Lego Neighborhood Book Brian Lyles / Copertă tare
common.buy 84 lei
Uninhabitable Earth David Wallace-Wells / Copertă tare
common.buy 126 lei
Beginning STM32 Warren Gay / Carte broșată
common.buy 344 lei
1000 Football Shirts Carlo Ancelotti / Carte broșată
common.buy 134 lei
curând
Harry & Meghan - The Love Story Emily Herbert / Carte broșată
common.buy 48 lei
From the Oven to the Table Diana Henry / Copertă tare
common.buy 133 lei
Gardeners' World - 101 Ideas for Pots Ceri Thomas / Carte broșată
common.buy 59 lei
Alien: Prototype Tim Waggoner / Carte broșată
common.buy 46 lei
Culture of Growth Joel Mokyr / Carte broșată
common.buy 108 lei

Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Trade and Distribution, printed single-sided, grade: A, Florida International University, Modesto A. Maidique Campus, language: English, abstract: Carrefour entered China in 1995 with its first store opening in Beijing. It entered the market with the main objective to mix its modern western store concept with the local preferences; thus providing a store assortment mixed with Eastern and Western elements in food and design. A well-managed planning and careful management of operations, allowed Carrefour to become the number-one foreign retailer in China; consequently, China became the company s fifth largest market. This paper illustrates the challenges that Carrefour faced when deciding to open its first green store in China. Challenges were due to a limited time line, budget constraints, and constrained resources; the fast growing market and the high competition were making the situation even more difficult to handle. All these factors and other operational problems led to an increasing complexity for new project developments. This paper discusses this matter by analyzing the competition and operational environment, using the so-called Strengths, Weaknesses, Opportunities, and Threats (SWOT) analysis. Based upon this analysis, an integrated strategy for go green is formulated; taken into account internal and external factors and forces.

Informații despre carte

Titlu complet Carrefour in China
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 56
EAN 9783656181996
ISBN 3656181993
Codul Libristo 01676058
Editura Grin Publishing
Greutatea 86
Dimensiuni 148 x 210 x 3
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo