Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Business-to-Business-Marketing im Profifussball

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Business-to-Business-Marketing im Profifussball Marc Bieling
Codul Libristo: 06799197
Editura Springer Fachmedien Wiesbaden, iulie 2012
Autoren aus Wissenschaft und Praxis stellen in diesem Buch die Grundlagen und Besonderheiten des Bus... Descrierea completă
? points 204 b
404 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Strategische Investitionsplanung Horst Wildemann / Carte broșată
common.buy 433 lei
Understanding Ecological Programming Craig Brookins / Carte broșată
common.buy 239 lei
Hellenic Factor in the Eastern Problem William Ewart Gladstone / Carte broșată
common.buy 134 lei
Death on Parade Patricia Gunter Kishel / Carte broșată
common.buy 73 lei
Live For Eternity Johnathan Phillips Rogers / Carte broșată
common.buy 117 lei

Autoren aus Wissenschaft und Praxis stellen in diesem Buch die Grundlagen und Besonderheiten des Business-to-Business-Marketing für Profifußballvereine umfassend und verständlich dar. In der Fußballsaison 2001/2002 haben die 18 Vereine der Bundesliga erstmalig die Milliarden-Euro-Grenze beim Umsatz durchbrochen. Im Management von Profifußballvereinen ist vor diesem Hintergrund ein Paradigmenwechsel - weg vom Altruismus hin zur marktorientierten Unternehmensführung - festzustellen. Der langfristige sportliche Erfolg muss durch nachhaltigen ökonomischen Erfolg abgesichert werden. Der Fußballfan als Konsument des Fußballspiels ist dabei nur noch mittelbar für den ökonomischen Erfolg verantwortlich. Weit über zwei Drittel ihrer Umsätze erzielen die Bundesligisten bereits im Business-to-Business-Bereich. §Trotz dieser enormen Bedeutung ist im Profifußball die Analyse von Business-to-Business-Beziehungen unter Marketinggesichtspunkten bislang vernachlässigt worden. Autoren aus Wissenschaft und Praxis stellen in diesem Buch die Grundlagen und Besonderheiten des Business-to-Business-Marketing für Profifußballvereine umfassend und verständlich dar.

Informații despre carte

Titlu complet Business-to-Business-Marketing im Profifussball
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 412
EAN 9783322816504
ISBN 3322816508
Codul Libristo 06799197
Greutatea 522
Dimensiuni 145 x 24 x 215
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo