Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Business Process Mapping - Improving Customer Satisfaction 2e

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Business Process Mapping - Improving Customer Satisfaction 2e J. Mike Jacka
Codul Libristo: 04883591
Editura John Wiley & Sons Inc, iulie 2009
Now fully revised and updated--a powerful, customer-focused tool for business improvement Now in a... Descrierea completă
? points 158 b
350 lei -10 %
315 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
So Good They Can't Ignore You Cal Newport / Carte broșată
common.buy 98 lei
top
Pole Dance Fitness Irina Kartaly / Carte broșată
common.buy 126 lei
top
Gudetama: The Talking Lazy Egg / Carte broșată
common.buy 59 lei
top reduceri
The Moon K. Tolnoe / Carte broșată
common.buy 38 lei
top
Perfume Patrick Suskind / Carte broșată
common.buy 58 lei
top
Game of Thrones: The Costumes Insight Editions / Copertă tare
common.buy 342 lei
top curând
Jacobus Vrel Quentin Buvelot / Copertă tare
common.buy 228 lei
Handweaver's Pattern Book Anne Dixon / Copertă tare
common.buy 176 lei
Art of the Vintage Motorcycle / Copertă tare
common.buy 187 lei
Agile Leadership Toolkit Peter Koning / Carte broșată
common.buy 182 lei
Excuse Me While I Ugly Cry / Carte broșată
common.buy 47 lei
Cousins / Carte broșată
common.buy 50 lei
Amongst Our Weapons / Carte broșată
common.buy 83 lei
curând
Moon Witch, Spider King / Carte broșată
common.buy 83 lei

Now fully revised and updated--a powerful, customer-focused tool for business improvement Now in a Second Edition, Business Process Mapping is a powerful tool that offers a solid understanding of any given process, as well as the methods for that process to be more effective, and ensures that true value is being provided to customers. From management to internal auditor to external consultant, the new edition includes more detailed work and examples related to ERM practices, particularly focusing on how objectives, risks, and key performance indicators are fundamental to understanding and analyzing processes. As well, new tools are included toward enhancing and enriching the basic work done with process mapping. J. Mike Jacka, CPA, CIA, CFE, CPCU (Phoenix, AZ), is Senior Manager over Special Projects at Farmers Insurance Internal Audit. Paulette J. Keller (Phoenix, AZ) is the Audit Director of Audit Technology and Support at Farmers Insurance Internal Audit.

Informații despre carte

Titlu complet Business Process Mapping - Improving Customer Satisfaction 2e
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2009
Număr pagini 336
EAN 9780470444580
ISBN 0470444584
Codul Libristo 04883591
Greutatea 544
Dimensiuni 160 x 230 x 29
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo