Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brands: The New Wealth Creators

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Brands: The New Wealth Creators Susannah Hart
Codul Libristo: 11537868
Editura New York Univ Pr, noiembrie 1997
From new brand development to brand management, from trademark protection to the role of advertising... Descrierea completă
? points 284 b
573 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Operation Market-Garden 1944 (2) Ken Ford / Carte broșată
common.buy 100 lei
English Book 5 / Carte broșată
common.buy 34 lei
The Arcanum Thomas Wheeler / Carte broșată
common.buy 65 lei
Scythe of Fire Warren Wilkinson / Carte broșată
common.buy 100 lei
100 Facts - Leeds Steve Horton / Carte broșată
common.buy 37 lei
Affect and Creativity Sandra Walker Russ / Carte broșată
common.buy 359 lei
PUMP UP THE VALUUM NOFX / Audio CD
common.buy 70 lei
Stories We Could Tell Hermann Lammers Meyer / Audio CD
common.buy 70 lei
First, Do No Harm Lisa Belkin / Carte broșată
common.buy 44 lei
Every Thing Counts ANITRA PIVNICK / Carte broșată
common.buy 93 lei
La Directrice de Poste Just Jean Etienne Roy / Carte broșată
common.buy 98 lei
I Loved Thy Creation M K Bohnhoff / Carte broșată
common.buy 108 lei
Face to Face Alison Wright / Copertă tare
common.buy 319 lei
Around Walterboro, South Carolina Sherry J. Cawley / Carte broșată
common.buy 116 lei
Hurentöchter Carmen Mayer / Carte broșată
common.buy 63 lei

From new brand development to brand management, from trademark protection to the role of advertising and design, Brands offers a comprehensive survey of all aspects of branding. Assembling a wide range of "brand experts," this topical and authoritative collection looks, from a variety of perspectives, at the increasingly crucial role that brands have come to play in the international marketplace. How do legal systems recognize the value of brands to both consumers and producers? How has the concept of branded goods been extended successfully to embrace services and other less tangible "products"? How have some brands come to signify certain social or political ideals, and how do those ideals affect consumer loyalty? Brands thoroughly addresses these questions, demonstrating that brands are the most valuable assets of today's international companies.

Informații despre carte

Titlu complet Brands: The New Wealth Creators
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 1997
Număr pagini 544
EAN 9780814755990
ISBN 0814755992
Codul Libristo 11537868
Greutatea 499
Dimensiuni 165 x 244 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo