Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brands, Competition Law and IP

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Brands, Competition Law and IP Deven R. Desai
Codul Libristo: 09229267
Editura Cambridge University Press, iulie 2015
Brands and brand management have become a central feature of the modern economy and a staple of busi... Descrierea completă
? points 364 b
725 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Corita Kent and the Language of Pop Susan Dackerman / Carte broșată
common.buy 222 lei
Competition Law Ioannis Lianos / Carte broșată
common.buy 552 lei
Introduction to Competition Law Angus Johnston / Carte broșată
common.buy 308 lei
Horizontal Agreements and Cartels in EU Competition Law Filip Tuytschaever / Copertă tare
common.buy 1.983 lei
curând
Believing in Britain Ian C. Bradley / Carte broșată
common.buy 82 lei
Babafatanie und die Zauberkrumel Tante Gundi / Carte broșată
common.buy 85 lei
Deep Maps and Spatial Narratives David J. Bodenhamer / Carte broșată
common.buy 166 lei
Charged Classroom Judith L. Pace / Copertă tare
common.buy 987 lei
Book of Languages Mick Webb / Carte broșată
common.buy 66 lei
African Underclass Andrew Burton / Carte broșată
common.buy 163 lei
Start-Up History: Homes Jane Bingham / Copertă tare
common.buy 79 lei

Brands and brand management have become a central feature of the modern economy and a staple of business theory and business practice. Contrary to the law's conception of trademarks, brands are used to indicate far more than source and/or quality. This volume begins the process of broadening the legal understanding of brands by explaining what brands are and how they function, how trademark and antitrust/competition law have misunderstood brands, and the implications of continuing to ignore the role brands play in business competition. This is the first book to engage with the topic from an interdisciplinary perspective, hence it will be a must-have for all those interested in the phenomenon of brands and how their function is recognized by the legal system. The book integrates both a competition and an intellectual property law dimension and explores the regulatory environment and case law in both Europe and the United States.

Informații despre carte

Titlu complet Brands, Competition Law and IP
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2015
Număr pagini 282
EAN 9781107103467
ISBN 1107103460
Codul Libristo 09229267
Greutatea 550
Dimensiuni 159 x 235 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo