Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Branding Basics

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Branding Basics Jay Gronlund
Codul Libristo: 01289363
Editura Business Expert Press, august 2013
Most business managers really don't understand 'branding'. They usually think this discipline starts... Descrierea completă
? points 50 b
116 lei -14 %
100 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Zamyšlení nad dopisy Viktora Fischla Milada Kaďůrková / Carte broșată
common.buy 28 lei
Expedice Paris '90 Petr Hrabalik / binding.
common.buy 8 lei
The Good Father EXPORT Noah Hawley / Carte broșată
common.buy 109 lei
Energy for the 21st Century Susan L Sakmar / Copertă tare
common.buy 902 lei
Agropolis Luc J A Mougeot / Carte broșată
common.buy 416 lei
Speak Now: 3: Teacher's Book with Testing CD-ROM Richards Jack C. / Carte broșată
common.buy 471 lei
Models, Mysteries, and Magic of Molecules Jan C. A. Boeyens / Copertă tare
common.buy 1.440 lei
Silent Girl Tess Gerritsen / Carte broșată
common.buy 56 lei
Representing Masculinity Stefan Dudink / Carte broșată
common.buy 324 lei

Most business managers really don't understand 'branding'. They usually think this discipline starts with a new, catchy name and then they become fixated with all the media and digital options that exist today. What is lacking in both B2B and B2C circles is the strategic side of branding - i.e. the creativity, customer research and competitive assessments, matched against a realistic examination of a company's strengths and ability to deliver on promises. This involves all the due diligence that will determine the optimal positioning for creating 'content' or a credible benefit/added value to make a brand genuinely relevant and stand out in today's overcrowded, fast paced world. §This book on the 'Basics of Branding' is designed to re-focus the attention of tomorrow's managers on these essential building blocks for successful brand development. It emphasizes the core principles that will enable people to view branding as a tool for a variety of uses (e.g. Corporate and product branding, personal branding, branding a country or a university, etc.). The book is basic, practical, and single-mindedly clear, almost like a handbook that will forever be actionable as a reference guide.

Informații despre carte

Titlu complet Branding Basics
Autor Jay Gronlund
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 160
EAN 9781606495926
ISBN 1606495925
Codul Libristo 01289363
Greutatea 300
Dimensiuni 147 x 221 x 11
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo