Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Branding and Product Design

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Branding and Product Design Monika Hestad
Codul Libristo: 04783369
Editura Taylor & Francis Ltd, martie 2013
Why do winning brands appear to be more creative and authentic than less successful ones? Despite th... Descrierea completă
? points 549 b
1.093 lei
La editor doar la comandă Expediem în 17-26 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Beverly Lewis Amish Heritage Cookbook Beverly Lewis / Cu spiră
common.buy 70 lei
Minister to the Cherokees James Anderson Slover / Copertă tare
common.buy 292 lei
Culture of Accidents Michael Lawrence Whitmore / Copertă tare
common.buy 507 lei
Oral Health Care Access, An Issue of Dental Clinics Gary A. Colangelo / Copertă tare
common.buy 421 lei

Why do winning brands appear to be more creative and authentic than less successful ones? Despite the strong link between famous brands and the products sold under their name, there is still a gap in understanding the relationship between product design and brand-building - Monika Hestad plugs that gap.Branding and Product Design discusses key questions about the link between product and brand and about design processes and innovation. It examines these questions on both macro and micro levels and provides the reader with tools to help understand the role of products in building a brand, and how to bring the brand and the product design process together. These are based on the author's research into branding and product design, her years of teaching these topics, and her own industrial practice. Qualitative interviews delivering an 'insider' perspective on major brands bring abstract concepts to life.The book includes case studies from well-known and up-and-coming brands and will prove invaluable to design practitioners, marketers, managers and other professionals working close to designers. It will also benefit those teaching and studying, particularly if they are involved in the new higher education programmes where business schools and design schools are co-operating to reflect the intersection between design and branding.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo