Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Branded

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Branded Alissa Quart
Codul Libristo: 04859558
Editura Cornerstone, mai 2003
Corporations spend billions of dollars annually to woo teen and pre-teen consumers. Over the last 5-... Descrierea completă
? points 46 b
114 lei -18 %
94 lei
La editor doar la comandă Expediem în 17-26 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Advanced Vocal Technique Dena Hutchinson / Carte broșată
common.buy 107 lei
curând
Modern Livestock & Poultry Production James R. Gillespie / Copertă tare
common.buy 778 lei
Koren Talmud Bavli Adin Steinsaltz / Copertă tare
common.buy 255 lei
Dessert of the Day Kim Laidlaw / Copertă tare
common.buy 152 lei
Boards That Love Fundraising - A How-to-Guide for Your Board Robert M. Zimmerman / Carte broșată
common.buy 221 lei
Horse in the City Clay McShane / Copertă tare
common.buy 370 lei
Die fröhliche Querflöte. Bd.2 Gefion Landgraf / Carte broșată
common.buy 167 lei
Dancing Cultures Helene Neveu Kringelbach / Carte broșată
common.buy 217 lei
Worst Wedding Ever Chris Chibnall / Carte broșată
common.buy 94 lei
Death and Dollars / Carte broșată
common.buy 218 lei
Conversion, Identity, and Power A. Sue Russell / Carte broșată
common.buy 442 lei
At Home with the Presidents Juddi Morris / Carte broșată
common.buy 74 lei
From Aristotle to Augustine / Carte broșată
common.buy 299 lei
Hitler Laughing William Grange / Carte broșată
common.buy 357 lei
Danger-to-Self-or-Others Exception to Confidentiality C. Emmanuel Ahia / Carte broșată
common.buy 217 lei
Polarization Engineering for LCD Projection Michael Robinson / Copertă tare
common.buy 855 lei

Corporations spend billions of dollars annually to woo teen and pre-teen consumers. Over the last 5-10 years, the research of these groups and their behaviour has become very focused on exactly how best to part them (or their parents) with their money. Alissa Quart takes the reader into the disturbing world of teen marketing, showing how they are taught to market to each other and where adults build careers out of insinuating their way into 'friendships' with teens in order to monitor what they wear, eat, listen to and talk about with each other. This compelling book looks into the way teens succumb to peer pressure and the constant commercial battering and the young people who fight back, who turn the tables on the cock-sure mega-corporations who so cynically strive to crack the codes of teen cool. These kids prove it isn't necessary to give in to branding, but it is a drop in the water when an entire generation is being raised to consume.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo