Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Branded Women in U.S. Television

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Branded Women in U.S. Television Peter Bjelskou
Codul Libristo: 05335247
Editura Lexington Books, februarie 2015
This book examines how The Real Housewives of New York City, Martha Stewart, and other female entrep... Descrierea completă
? points 344 b
692 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Daughter of Fantomas Marcel Allain / Carte broșată
common.buy 119 lei
Merchant Republic of Lebanon Carolyn Gates / Copertă tare
common.buy 1.051 lei
Berlin Republic - Writings on Germany Jürgen Habermas / Carte broșată
common.buy 131 lei
Supporting Children's Reading Margaret Hughes / Carte broșată
common.buy 268 lei
Primer on Postmodernism Stanley J. Grenz / Carte broșată
common.buy 102 lei
curând
Laboratory Manual for General Biology Morton / Carte broșată
common.buy 404 lei
Revolutionary Imaginings in the 1790s Amy Garnai / Copertă tare
common.buy 324 lei
Challenge to Scholarship Gill Nicholls / Carte broșată
common.buy 317 lei

This book examines how The Real Housewives of New York City, Martha Stewart, and other female entrepreneurs create branded televised versions of the iconic U.S. housewife. Using their television presence to establish and promote their own brands and product lines, including jewelry, cookware, clothing, and skincare, they become the primary physical representations of these brands. Peter Bjelskou explores their innovative branding strategies, specifically the complex relationships between their entrepreneurial endeavors and their physical bodies, attires, tastes, and personal histories. While their businesses are serious and seriously lucrative, reality television enables a certain representational flexibility, and allows Real Housewives to create campy and sometimes tongue-in-cheek personas. This ironic twist is increasingly part of the pop-cultural environment, and factors into these personalized brands. Generally, these branded women speak volumes about their contemporaneous political and social moments, and this book illustrates how they, and many other women in U.S. television history, are indicative of larger societal trends and structures.

Informații despre carte

Titlu complet Branded Women in U.S. Television
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2015
Număr pagini 146
EAN 9780739187937
Codul Libristo 05335247
Editura Lexington Books
Greutatea 354
Dimensiuni 152 x 229 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo