Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Branded Customer Service: The New Competitive Edge

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Branded Customer Service: The New Competitive Edge Paul Stewart
Codul Libristo: 06505137
Editura Berrett-Koehler, septembrie 2006
Suggests a step for marketing specialists who have realized that significant brand equity is built n... Descrierea completă
? points 51 b
120 lei -15 %
101 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-14 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


Suggests a step for marketing specialists who have realized that significant brand equity is built not just through advertising and public relations efforts. This book states that an integrated brand needs to be lived and expressed through every aspect of the brand's organisational culture, especially the human exchange of customer service.

Informații despre carte

Titlu complet Branded Customer Service: The New Competitive Edge
Autor Paul Stewart
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2006
Număr pagini 264
EAN 9781576754047
ISBN 9781576754047
Codul Libristo 06505137
Editura Berrett-Koehler
Greutatea 388
Dimensiuni 228 x 151 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


Oxford Handbook of Organized Crime Letizia Paoli / Carte broșată
common.buy 370 lei
Learning Languages, Learning Life Skills Riitta Jaatinen / Copertă tare
common.buy 634 lei
Latin Literature Gian Biagio Conte / Carte broșată
common.buy 316 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo