Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand Strength

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Brand Strength Martin Walser
Codul Libristo: 06620490
Editura Deutscher Universitats-Verlag, ianuarie 2004
As brands have developed an image as an integral, beneficial part of products and services, the eval... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Bernard Baruch James Grant / Carte broșată
common.buy 72 lei
DMT and the Soul of Prophecy Rick Strassman / Carte broșată
common.buy 100 lei
Creating Powerful Brands Leslie de Chernatony / Carte broșată
common.buy 400 lei
Red, 1 Audio-CD Taylor Swift / Audio CD
common.buy 70 lei
Terra! Stefano Benni / Carte broșată
common.buy 90 lei
Business Process Outsourcing Karim Souibki / Carte broșată
common.buy 250 lei
Mexico Steffi Cavell-Clarke / Copertă tare
common.buy 77 lei
curând
Enemy Offshore! Melanie Arnis / Carte broșată
common.buy 66 lei
Creating Safe Environments for LGBT Students Michael J Bayly / Carte broșată
common.buy 406 lei
Segen Martin Leuenberger / Carte broșată
common.buy 92 lei
Cross Ken Bruen / Carte broșată
common.buy 63 lei
Johnny Tremain Esther Forbes / Carte broșată
common.buy 43 lei
IBM System i APIs at Work Bruce Vining / Carte broșată
common.buy 388 lei
Timsahkusu Ruth Rendell / Carte broșată
common.buy 62 lei
Walden Henry D. Thoreau / Carte broșată
common.buy 160 lei

As brands have developed an image as an integral, beneficial part of products and services, the evaluation of brands has become the subject of substantial research. Sparked by the strong interest in measuring the financial value of brands, numerous attempts to assess the value of a brand from a marketing perspective have been made recently.§Martin G. Walser generates a standardized scheme for describing and evaluating existing approaches to measure the strength of a brand. On this basis, the author contributes to the as yet limited scientific research into the formation of brand strength by breaking with the well established "advertising paradigm", which postulates that strong brands are above all the result of advertising. Instead, he focuses on "experiential information", i.e. the consumers' experience with the brand, as a main source of brand strength. An empirical study supports the author's conceptual model and invites both researchers and practitioners to take into consideration the consumers' experience more explicitly.§Das Werk wurde mit dem Nestlé-Preis für Wirtschaftswissenschaften 2001 und mit dem Preis der Wirtschaftskammer Tirol 2001 ausgezeichnet.

Informații despre carte

Titlu complet Brand Strength
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2004
Număr pagini 309
EAN 9783824479597
ISBN 9783824479597
Codul Libristo 06620490
Greutatea 425
Dimensiuni 148 x 210 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo