Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand Society

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Brand Society Martin Kornberger
Codul Libristo: 04094714
Editura Cambridge University Press, ianuarie 2010
Brands are a fait accompli: they represent a mountain range of evidence in search of a theory. They... Descrierea completă
? points 129 b
260 lei
În depozitul extern Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
365 Bedtime Stories and Rhymes Cottage Door Press / Copertă tare
common.buy 87 lei
top
Mermaid Tarot Leeza Robertson / Cărți
common.buy 142 lei
top
Anatomy Trains Thomas W. Myers / Carte broșată
common.buy 393 lei
top
Mastering Pizza Marc Vetri / Copertă tare
common.buy 128 lei
top
Maangchi's Big Book Of Korean Cooking Maangchi / Copertă tare
common.buy 149 lei
top
MADK, Vol. 2 Ryo Suzuri / Carte broșată
common.buy 59 lei
top
The Complete Art of Fullmetal Alchemist Hiromu Arakawa / Copertă tare
common.buy 149 lei
top
Ultimate Guide to Dropshipping Andrew Youderian / Carte broșată
common.buy 65 lei
top
Daughter of the Siren Queen Tricia Levenseller / Carte broșată
common.buy 55 lei
Japan, The Cookbook Nancy Singleton Hachisu / Copertă tare
common.buy 240 lei
15-Minute Watercolor Masterpieces Anna Kolyadich / Carte broșată
common.buy 104 lei
The Pyrenean Haute Route Tom Martens / Carte broșată
common.buy 111 lei
curând
Python Crash Course Eric Matthes / Carte broșată
common.buy 220 lei
Hamburger America George Motz / Carte broșată
common.buy 108 lei

Brands are a fait accompli: they represent a mountain range of evidence in search of a theory. They are much exploited, but little explored. In this book, Martin Kornberger sets out to rectify the ratio between exploiting and exploring through sketching out a theory of the Brand Society. Most attempts to explain the role of brands focus on brands either as marketing and management tools (business perspective) or a symptoms of consumerism (sociological perspective). Brand Society combines these perspectives to show how brands have the power to transform both the organizations that develop them and the lifestyles of the individuals who consume them. This holistic approach shows how brands function as a medium between producers and consumers in a way that is rapidly transforming our economy and society. That's the bottom line of the Brand Society: brands are a new way of organizing production and managing consumption. Using an array of practical case studies from a diverse set of organizations, this book provides a fascinating account of the way in which brands influence the lives of individuals and the organizations they work in.

Informații despre carte

Titlu complet Brand Society
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 330
EAN 9780521726900
ISBN 0521726905
Codul Libristo 04094714
Greutatea 574
Dimensiuni 162 x 246 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo