Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand Psychology

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Brand Psychology Jonathan Gabay
Codul Libristo: 10916131
Editura Kogan Page Ltd, martie 2016
Why do we trust some brands more than others? How important is integrity for a brand's survival? How... Descrierea completă
? points 375 b
756 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Ceremonies T.E.D. KLEIN / Carte broșată
common.buy 118 lei
Alpine Plant Life Christian Körner / Copertă tare
common.buy 623 lei
Brand Psychology Jonathan Gabay / Carte broșată
common.buy 248 lei
Assessment of Research Needs for Wind Turbine Rotor Materials Technology Committee on Assessment of Research Needs for Wind Turbine Rotor Materials Technology / Carte broșată
common.buy 258 lei
Getting Even Sarah Rayner / Carte broșată
common.buy 91 lei
Muñeca de trapo JUAN CARLOS MARTIN RAMOS / Copertă tare
common.buy 51 lei
Herzflimmern Louis Malle / DVD
common.buy 119 lei
First Guide to Butterflies Amy Bartlett Wright / Carte broșată
common.buy 49 lei
Grundlagen und Institutionen der Waldorfpadagogik Alisa Mareen Stork / Carte broșată
common.buy 193 lei
English Language Teaching in Its Social Context Christopher N. Candlin / Carte broșată
common.buy 370 lei
Ezra Pound's Fascist Propaganda, 1935-45 Matthew Feldman / Copertă tare
common.buy 324 lei
Methods in Social Epidemiology 2e J. Michael Oakes / Carte broșată
common.buy 691 lei

Why do we trust some brands more than others? How important is integrity for a brand's survival? How can brand confidence be rebuilt during a crisis? Using both new and classic insights from social psychology, cognitive psychology and neuroscience, Brand Psychology reveals the hidden processes behind why certain brands command our loyalty, trust and - most importantly - disposable income. Reputation management authority Jonathan Gabay takes readers on a tour of the corporate, political, and personal brands whose understanding of consumer psychology has either built or broken them. Suitable for marketing, branding and PR professionals, reputation management specialists and students, Brand Psychology takes examples from e-cigarette legislation, the iPhone 5S's fingerprint ID technology, Barclays' branded bikes and the London 2012 Olympics, Miley Cyrus and the UK National Health Service's big data to reveal how to build a meaningful brand that resonates with the public.

Informații despre carte

Titlu complet Brand Psychology
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2016
Număr pagini 440
EAN 9780749479107
ISBN 9780749479107
Codul Libristo 10916131
Editura Kogan Page Ltd
Greutatea 806
Dimensiuni 164 x 240 x 28
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo