Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand Premium

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Brand Premium Nigel Hollis
Codul Libristo: 08013213
Editura PALGRAVE MACMILLAN, noiembrie 2014
Why do consumers pay a premium price for a brand? Is it better quality, the look and feel, or is it... Descrierea completă
? points 77 b
153 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


top
Brand Flip, The Marty Neumeier / Carte broșată
common.buy 129 lei
top
The Tipping Point Malcolm Gladwell / Carte broșată
common.buy 50 lei
top
Power of Creative Destruction Céline Antonin / Copertă tare
common.buy 189 lei
Think Again / Carte broșată
common.buy 83 lei
Care to Dare George Kohlrieser / Copertă tare
common.buy 131 lei
Alchemy / Carte broșată
common.buy 94 lei
All Marketers are Liars Seth Godin / Carte broșată
common.buy 101 lei
Innovation in Real Places Breznitz / Copertă tare
common.buy 167 lei
Attitude Is Everything Jeff Keller / Copertă tare
common.buy 163 lei

Why do consumers pay a premium price for a brand? Is it better quality, the look and feel, or is it the brand's social standing? Author Nigel Hollis believes the answer to all those questions is "yes." Yet the vast majority of brands today trade on past equity and transient buzz. And marketers focus on plan execution rather than creating meaningful differentiation rooted in the brand experience. This lack of meaning is creating a market full of commodities rather than products that instill loyalty. But loyalty (i.e., repeat business) is the key to long term success, and that requires focusing on meaningful differentiation: functional, emotional, or societal. Here, brand expert Nigel Hollis focuses on the four components of a meaningfully different brand: purpose, delivery, resonance, and difference.This unique model will be applied to two very different brand models: premium priced and value priced. The models will show readers how to amplify what their brand stands for across all the brand touch points including: findability, affordability, credibility, vitality, and extendibility. The book will include cases of global brands such as Dyson, Johnnie Walker, Geico, Volkswagen, and more.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


Come Ski with Me Rita Nesbitt / Carte broșată
common.buy 104 lei
Arte de Colgar Los Tenis Luis Mora / Carte broșată
common.buy 75 lei
Norman Sinclair. [A Novel.] William Edmondstoune Aytoun / Carte broșată
common.buy 152 lei
Ravings of a Lunatic Kerry A Nitz / Carte broșată
common.buy 73 lei
Wissensmanagement Fur Schutzrechte Und Ihre Bewertung Hermann Mohnkopf / Copertă tare
common.buy 400 lei
Young Adults Deserve the Best Sarah Flowers / Carte broșată
common.buy 300 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo