Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand Management

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Brand Management
Codul Libristo: 35540791
Editura Springer Nature Switzerland AG, aprilie 2021
Branding is an increasingly important part of business strategy for all types of businesses, includi... Descrierea completă
? points 232 b
469 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Deal Elle (author) Kennedy / Carte broșată
common.buy 46 lei
top
Anime Architecture / Copertă tare
common.buy 198 lei
top
Bread - A Baker's Book of Techniques and Recipes, 3e Jeffrey Hamelman / Copertă tare
common.buy 324 lei
top
Sociology 9e Anthony Giddens / Carte broșată
common.buy 217 lei
top
Tokyo Revengers (Omnibus) Vol. 1-2 Ken Wakui / Carte broșată
common.buy 100 lei
top
Kawaii Kitties / Carte broșată
common.buy 88 lei
top
Deathless Catherynne M Valente / Carte broșată
common.buy 54 lei
Taylor Swift Chas Newkey-Burden / Carte broșată
common.buy 61 lei
Confidence Man / Carte broșată
common.buy 72 lei
Star-Crossed!! 1 Junko / Carte broșată
common.buy 59 lei
Painting the Mountain Landscape Eileen Clark / Carte broșată
common.buy 122 lei
Python Network Programming Abhishek Ratan / Carte broșată
common.buy 275 lei
Trinity Seven, Vol. 22 AKINARI NAO / Carte broșată
common.buy 65 lei
Equine Ophthalmology / Copertă tare
common.buy 1.216 lei
Coping with Anxiety Edmund J. Bourne / Carte broșată
common.buy 104 lei

Branding is an increasingly important part of business strategy for all types of businesses, including start-ups, SMEs, NGOs, and large corporations. This textbook provides an introduction to brand management that can be applied to all these types of organizations. Using story-telling to guide the reader through the main concepts, theories and emerging issues, it offers a theoretical and applied perspective to brand management. Highlighting the relationship between different brand concepts, this textbook explores the role of branding from both a corporate and a consumer perspective and highlights implications for employability and future career options. With case studies, activities, learning objectives and online resources for lecturers, this book is an ideal accompaniment for undergraduates, post graduates or students who have never studied branding before. Written in an approachable way, it gives readers the basics, allowing them to enhance their understanding of the core topics and advance their study further.

Informații despre carte

Titlu complet Brand Management
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2021
Număr pagini 266
EAN 9783030661182
ISBN 3030661180
Codul Libristo 35540791
Greutatea 544
Dimensiuni 178 x 254 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo