Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand Management Structure in Consumer Packaged Goods

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Brand Management Structure in Consumer Packaged Goods Robert P Hamlin
Codul Libristo: 08909017
Editura VDM Verlag Dr. Mueller E.K., mai 2008
In the past decade or so, debate on the continued relevance of the brand management structure as a f... Descrierea completă
? points 173 b
348 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Beekeeping Study Notes J.D. Yates / Carte broșată
common.buy 248 lei
Well-Worn Tallis for a New Ceremony Nurit Stadler / Copertă tare
common.buy 535 lei
Doing Gender, Doing Geography Saraswati Raju / Carte broșată
common.buy 376 lei
Eloge de Jean-Etienne-Marie Portalis (Ed.1861) Louis Lallement / Carte broșată
common.buy 98 lei
curând
Das Pferd Veronika Straaß / Copertă tare
common.buy 67 lei
Alliteration in the Poetic Edda Tadao Shimomiya / Carte broșată
common.buy 314 lei

In the past decade or so, debate on the continued relevance of the brand management structure as a form of marketing organisation has intensified in the wake of changes that have taken place in the marketing environment. Factors such as the increased power of information by grocery retail chains and the increased use of category measures of performance in the grocery sector are deemed to have rendered the brand manager organisational form obsolete. This book extends the discussion by juxtaposing the perceptions of two key parties in the FMCG equation; the manufacturer dimension and the retail chain dimension. The book establishes the current status and future prospects of the brand management structure. It concludes that, although changing environmental factors may call for modifications, the abandonment of the brand management structure is not foreseen; not even in the distant future. In addition, there is no mutual exclusivity in brand and category organisation; the two are compatible and can work jointly. The book makes interesting reading for managers, directors, business academics and students who take an interest in consumer packaged goods marketing.

Informații despre carte

Titlu complet Brand Management Structure in Consumer Packaged Goods
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 156
EAN 9783639014167
ISBN 9783639014167
Codul Libristo 08909017
Greutatea 218
Dimensiuni 152 x 229 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo