Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand Management and Marketing of Luxury Goods

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Brand Management and Marketing of Luxury Goods Lucie Scholz
Codul Libristo: 08939125
Editura Anchor Academic Publishing, ianuarie 2014
The marketing of luxury brands is a highly complex and difficult task and differs strongly from the... Descrierea completă
? points 218 b
440 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Handbook of Laser Welding Technologies S Katayama / Copertă tare
common.buy 1.328 lei
Philosophische Anthropologie Im 21. Jahrhundert Hans-Peter Krüger / Copertă tare
common.buy 465 lei
Otsego County New York Geographical and Historical Edwin F Bacon / Carte broșată
common.buy 88 lei
This Is China Ruth N. Stevenson / Carte broșată
common.buy 82 lei
Incorporated Evil Peter Widdows / Carte broșată
common.buy 48 lei
curând nou
AhrSteig Jürgen Plogmann / Carte broșată
common.buy 74 lei
Der Sieg des Kapitals Ulrike Herrmann / Carte broșată
common.buy 56 lei
Evolutions-, Menschheits- und Reichsgottesgeschichte Harald Schickendantz / Carte broșată
common.buy 144 lei
Drone Wars U C Jha / Copertă tare
common.buy 379 lei
Laser Processing of Materials Peter Schaaf / Carte broșată
common.buy 1.614 lei

The marketing of luxury brands is a highly complex and difficult task and differs strongly from the management of ordinary brands. At the heart of the difficulty lies a paradox: To increase sales and at the same time to preserve exclusivity. A luxury brand has to be anchored in the heads of as many people as possible and be desired but it must remain inaccessible to most of them. The more a luxury brand or good gets actually purchased, the more it loses ist aura of exclusivity, ist attractiveness and ist 'dream value'.The purpose of this book is to analyze the specificities of the management and marketing of luxury brands in comparison to ordinary brands. The analysis will mainly focus on the four elements of the marketing mix, namely product, place, price and promotion. A detailed analysis of the four elements will disclose the particularities of luxury brands and present the requirements of successful luxury brand management which is able to overcome the difficulties resulting from the mentioned paradox.

Informații despre carte

Titlu complet Brand Management and Marketing of Luxury Goods
Autor Lucie Scholz
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 92
EAN 9783954891931
ISBN 9783954891931
Codul Libristo 08939125
Greutatea 132
Dimensiuni 148 x 210 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo