Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand Leadership

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Brand Leadership Erich Joachimsthaler
Codul Libristo: 08564520
Editura Simon & Schuster, aprilie 2009
A dozen management fads have come and gone in the past decade, but brand equity, first explored by D... Descrierea completă
? points 57 b
125 lei -8 %
115 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
1000 Record Covers Michael Ochs / Copertă tare
common.buy 92 lei
Building Strong Brands David Aaker / Carte broșată
common.buy 58 lei
Brand Leadership David Aaker / Carte broșată
common.buy 59 lei
Brand Portfolio Strategy David A Aaker / Carte broșată
common.buy 133 lei
Calypso David Sedaris / Copertă tare
common.buy 48 lei
Pediatric Dentistry Nowak / Copertă tare
common.buy 798 lei
Branding - Marketing 04.08 Steve Coomber / Carte broșată
common.buy 97 lei
Benzodiazepines Harald Schutz / Carte broșată
common.buy 812 lei
10 Minutes A Day Spelling Fun, Ages 5-7 (Key Stage 1) Carol Vorderman / Carte broșată
common.buy 36 lei
Noam Chomsky / Copertă tare
common.buy 16.521 lei
Ultrasound and Carotid Bifurcation Atherosclerosis Andrew Nicolaides / Copertă tare
common.buy 1.128 lei
Abdrift Ulrich Horstmann / Carte broșată
common.buy 111 lei
Courting Susannah Linda Lael Miller / Carte broșată
common.buy 107 lei
Cases on Higher Education Spaces Carpenter / Copertă tare
common.buy 1.072 lei

A dozen management fads have come and gone in the past decade, but brand equity, first explored by David Aaker in the late 1980s, has exploded in importance. Recognized by Brandweek as "the dean of the brand-equity movement," Aaker now prepares managers for the next level of the brand revolution -- brand leadership. For the first time, Aaker and coauthor Erich Joachimsthaler describe how the emerging paradigm of strategic brand leadership is replacing the classic, tactically oriented brand management system pioneered by Procter & Gamble. This fundamental shift involves nothing less than a revolution in organizational structure, systems, and culture -- as the authors demonstrate with hundreds of case studies from companies such as Polo Ralph Lauren, Virgin Airlines, Adidas, GE, Marriott, IBM, McDonald's, Maggi, and Swatch. This immensely readable book provides the brand management team with the capability to: * Create and elaborate brand identities (what should the brand stand for) * Use the brand relationship spectrum, a powerful tool to harness subbrands and endorsed brands to form brand architectures that create clarity, synergy and leveraged assets * Identify the customer "sweet spot" and the driving idea that will move brand-building efforts beyond advertising to break out of the clutter * Use the Internet and sponsorship to make brands resources work more effectively * Address the four imperatives of global brand management Like David Aaker's two previous bestselling books, Brand Leadership will be essential reading for line executives and brand managers in market-driven firms worldwide.

Informații despre carte

Titlu complet Brand Leadership
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 368
EAN 9781439172919
ISBN 9781439172919
Codul Libristo 08564520
Greutatea 566
Dimensiuni 154 x 228 x 25
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo