Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand esSense

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Brand esSense Neil Gains
Codul Libristo: 02083221
Editura Kogan Page Ltd, noiembrie 2013
Branding has reached a new frontier. In the future brands will have to appeal to more than one or tw... Descrierea completă
? points 79 b
159 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Pražská strašidla Magdalena Wagnerová / Copertă tare
common.buy 40 lei
PALAVA Helena Jandeková / Copertă tare
common.buy 26 lei
Top 10 Scotland DK / Carte broșată
common.buy 47 lei
La femme de trente ans Honoré de Balzac / Carte broșată
common.buy 44 lei
De bello Gallico aesar / Carte broșată
common.buy 97 lei
Erfolg bei Pokerturnieren. Bd.1 Eric Lynch / Carte broșată
common.buy 111 lei
Chopin Adolf Weißmann / Carte broșată
common.buy 121 lei
Heidelberger Katechismus-Brevier Matthias Freudenberg / Carte broșată
common.buy 43 lei
British Transatlantic Slave Trade Vol 2 Robin Law / Copertă tare
common.buy 1.049 lei
Computer-Assisted Microscopy John C. Russ / Carte broșată
common.buy 638 lei
Algorithmic Aspects in Information and Management ao Ming-Yang / Carte broșată
common.buy 324 lei
Metabolomics Jens Nielsen / Copertă tare
common.buy 1.611 lei
Glashaus laus Salewski / Carte broșată
common.buy 111 lei
Addiction And Grace Gerald G May / Carte broșată
common.buy 73 lei
Grundzuge Der Analytischen Makrookonomie Thorsten Hens / Carte broșată
common.buy 210 lei
American Addresses, with a Lecture on the Study of Biology Thomas Henry Huxley / Carte broșată
common.buy 118 lei

Branding has reached a new frontier. In the future brands will have to appeal to more than one or two of the classic five senses. Branding expert Neil Gains shows both the science and the practical applications of how this can be done, and links symbolism and storytelling to sensory experience in brand marketing. Drawing on the latest research and design thinking he shows how brands can link storytelling archetypes and symbolism to customer experience to build a multi-sense phenomenon. This groundbreaking book provides innovative branding tools for evaluating where a brand is on the sensory and storytelling scale, analyzing its potential and giving it a clear pathway to optimizing its unique sensory appeal.

Informații despre carte

Titlu complet Brand esSense
Autor Neil Gains
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 232
EAN 9780749470012
ISBN 0749470011
Codul Libristo 02083221
Editura Kogan Page Ltd
Greutatea 361
Dimensiuni 185 x 242 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo