Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Brand Breakout Nirmalya Kumar
Codul Libristo: 05189305
Editura Palgrave Macmillan, februarie 2015
World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan... Descrierea completă
? points 147 b
296 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
How Brands Grow Byron Sharp / Copertă tare
common.buy 158 lei
How to Style Your Brand Fiona Humberstone / Carte broșată
common.buy 174 lei
Stasi John O. Koehler / Carte broșată
common.buy 98 lei
Plastisches Gestalten Christine Bachmeier / Foaie
common.buy 144 lei
Fighting Auschwitz Jozef Garlinski / Copertă tare
common.buy 194 lei
Low-cost Nanomaterials Zhiqun Lin / Copertă tare
common.buy 640 lei
Pictures of War Mary Griffiths / Carte broșată
common.buy 94 lei
Ice War Brian Falkner / Carte broșată
common.buy 70 lei
Breakout M. Lamberg-Karlovs / Carte broșată
common.buy 165 lei
What do Philosophers Do? Penelope Maddy / Copertă tare
common.buy 234 lei
Ethics and Education Research Rachel Brooks / Copertă tare
common.buy 907 lei
Walls of Jericho Rudolph Fisher / Carte broșată
common.buy 188 lei

World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan for emerging market brands to achieve success in international markets. This best-selling, updated edition outlines eight strategies - including the Asian tortoise route, from B2B to B2C, brand acquisition and leveraging cultural resources - that will take brands from domestic dominance to worldwide triumph and dominance. For each strategic route, Kumar and Steenkamp examine the most effective implementation and identify the problems that companies will face and how these can be overcome. Full of international case studies including HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas and Corona, the authors demonstrate that their strategies and underlying strategic brand-building principles are here to stay. Brand Breakout is not only a practical and enlightening guide for emerging market brands but crucial reading for Western companies who should not underestimate the challenge coming from these up-and-coming international businesses. It equips readers with the knowledge and techniques so that their brand can finally go global.

Informații despre carte

Titlu complet Brand Breakout
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 256
EAN 9781137467591
ISBN 1137467592
Codul Libristo 05189305
Greutatea 430
Dimensiuni 157 x 236 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo