Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Brand Avoidance

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Brand Avoidance Michael S W Lee
Codul Libristo: 06821164
Editura VDM Verlag Dr. Müller, noiembrie 2008
Brands are undeniably important in marketing §academia and practice, and consumer culture. Though §m... Descrierea completă
? points 198 b
422 lei -4 %
401 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Chick Lit / Carte broșată
common.buy 300 lei
Elektronik Fur Physiker Karl-Heinz Rohe / Carte broșată
common.buy 383 lei
Gesture Interface Engine Zhenyao Mo / Carte broșată
common.buy 251 lei
linfocitosis clonal LGL CD4+ Maria del Pilar Garrido Collado / Carte broșată
common.buy 175 lei
Internet Applications in Euromarketing Lynn R. Kahle / Copertă tare
common.buy 394 lei
Reaching for the Sky Matina K Psyhogeos / Carte broșată
common.buy 65 lei
Remembering a Massacre in El Salvador Rafael A. Lara-Martinez / Carte broșată
common.buy 231 lei
90 Days, 90 Ways Alexia Vernon / Carte broșată
common.buy 181 lei
Target Organ and the Toxic Process Claire M. Chambers / Carte broșată
common.buy 642 lei

Brands are undeniably important in marketing §academia and practice, and consumer culture. Though §most research focuses on positive attitudes and §behaviours that consumers have toward brands, there §is a growing practice of, and interest in, brand §avoidance. However, most anti-consumption research §has been one-dimensional, failing to account for the §wide range of reasons underlying brand avoidance. §This book addresses the limitations of existing §models by providing an integrative and comprehensive §understanding of brand avoidance. This research §draws upon and synthesises in-depth interviews with §more than 300 existing works on anti-consumption, §this Grounded Theory analysis establishes four §main types of brand avoidance (experiential, §identity, deficit-value, and moral) and discusses §the circumstances in which brand avoidance may be §restricted or alleviated (avoidance antidotes). §Overall, this research provides a comprehensive §account of why people avoid brands and also offers §potential insights on how brand avoidance may be §managed. Therefore this book should be useful to §marketing practitioners, scholars, and educators, as §well as interested consumers.

Informații despre carte

Titlu complet Brand Avoidance
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 288
EAN 9783639123692
Codul Libristo 06821164
Greutatea 447
Dimensiuni 150 x 220 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo