Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality Marianna Sigala
Codul Libristo: 21146639
Editura Springer Verlag, Singapore, iulie 2019
This book brings together multi-disciplinary research and practical evidence about the role and expl... Descrierea completă
? points 517 b
1.028 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Little Women Louisa May Alcott / Carte broșată
common.buy 38 lei
top
Change by Design Tim Brown / Copertă tare
common.buy 115 lei
Drawdown Paul Hawken / Carte broșată
common.buy 102 lei
Blue Ocean Shift / Carte broșată
common.buy 67 lei
Business of Tourism Claire Humphreys / Carte broșată
common.buy 372 lei
Blue Ocean Shift W. Chan Kim / Copertă tare
common.buy 122 lei
Thinking Big Data in Geography Jim Thatcher / Carte broșată
common.buy 179 lei
Management Decision-Making, Big Data and Analytics David J. Pauleen / Carte broșată
common.buy 312 lei
Predictive Analytics, Data Mining and Big Data S. Finlay / Carte broșată
common.buy 349 lei
Big Data Brian Clegg / Carte broșată
common.buy 53 lei
2040: A Handbook for the Regeneration Paul Hawken / Carte broșată
common.buy 76 lei
Pseudo-Authenticity and Tourism Hearns-Branaman / Copertă tare
common.buy 354 lei

This book brings together multi-disciplinary research and practical evidence about the role and exploitation of big data in driving and supporting innovation in tourism. It also provides a consolidated framework and roadmap summarising the major issues that both researchers and practitioners have to address for effective big data innovation. The book proposes a process-based model to identify and implement big data innovation strategies in tourism. This process framework consists of four major parts: 1) inputs required for big data innovation; 2) processes required to implement big data innovation; 3) outcomes of big data innovation; and 4) contextual factors influencing big data exploitation and advances in big data exploitation for business innovation.

Informații despre carte

Titlu complet Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2019
Număr pagini 223
EAN 9789811363382
Codul Libristo 21146639
Greutatea 524
Dimensiuni 155 x 235 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo