Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Beschwerdemanagement als Instrument des Qualitätsmanagements von Dienstleistungen

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Beschwerdemanagement als Instrument des Qualitätsmanagements von Dienstleistungen
Codul Libristo: 24964136
Editura Grin Verlag, octombrie 2019
Studienarbeit aus dem Jahr 2017 im Fachbereich BWL - Unternehmensf hrung, Management, Organisation,... Descrierea completă
? points 96 b
193 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri

Studienarbeit aus dem Jahr 2017 im Fachbereich BWL - Unternehmensf hrung, Management, Organisation, Note: 1,7, FOM Essen, Hochschule f r Oekonomie & Management gemeinn tzige GmbH, Hochschulleitung Essen fr her Fachhochschule, Sprache: Deutsch, Abstract: Zi

Informații despre carte

Titlu complet Beschwerdemanagement als Instrument des Qualitätsmanagements von Dienstleistungen
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2019
Număr pagini 24
EAN 9783346023377
ISBN 3346023370
Codul Libristo 24964136
Editura Grin Verlag
Greutatea 51
Dimensiuni 148 x 210 x 3
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo