Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Beliefs and Attitudes Toward Advertising in India

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Beliefs and Attitudes Toward Advertising in India Sandeep Vij
Codul Libristo: 07138652
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2011
Advertising beliefs are the building blocks of attitude toward advertising in general. Advertising h... Descrierea completă
? points 198 b
421 lei -4 %
400 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
Defining Beauty Ian Jenkins / Copertă tare
common.buy 174 lei
Connecting Children Bhopal / Copertă tare
common.buy 1.000 lei
Iota Cycle Russell Lutz / Copertă tare
common.buy 124 lei
Computer-Aided Power Systems Analysis George Kusic / Copertă tare
common.buy 1.143 lei
Bewegung & Sport - Trends im Unterricht Erich Frischenschlager / Carte broșată
common.buy 429 lei
Tom's Book Robert Olsen / Carte broșată
common.buy 161 lei
La Taxe Sur La Valeur Ajoutee Vietnamienne Et Son Equite Thi Minh Ly Phan / Carte broșată
common.buy 598 lei
Aptitud Agronomica del Agua Residual y Lodos Generados En Una Edar Manas Ramirez Maria Pilar / Carte broșată
common.buy 405 lei
Das kulturspezifische Verständnis von "Entwicklung" Fabian Kreuzer / Carte broșată
common.buy 250 lei
Development of the Visual System of the Albino Rat Jobst Sievers / Carte broșată
common.buy 640 lei
Historic English Churches Geoffrey R Sharpe / Copertă tare
common.buy 1.021 lei

Advertising beliefs are the building blocks of attitude toward advertising in general. Advertising has to rise above from just being a source of information. This means that advertisement contents and appeals used need more thinking. The advertising strategies must be based on identifying and anticipating the belief factors regarding advertising and the aspirations of the consumers. The macro goal of advertisers should be to develop messages that can best market their products while building positive attitudes toward advertising. Such attitudes can influence an individual s attitude toward specific advertisements, the brand and ultimately the purchase. People with more favourable attitudes toward advertising in general find specific advertisements more acceptable, informative and enjoyable. To foster positive attitudes, the informative and entertainment value of advertising should be increased. This study also corroborates the view that, to be effective, advertisements should be informative, entertaining and credible. The importance of psychographic variables in determining the attitude toward advertising has been brought to the fore by the study.

Informații despre carte

Titlu complet Beliefs and Attitudes Toward Advertising in India
Autor Sandeep Vij
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 368
EAN 9783659129575
Codul Libristo 07138652
Greutatea 564
Dimensiuni 150 x 220 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo