Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Behavioral Economics of Brand Choice Victoria K. James
Codul Libristo: 04551107
Editura PALGRAVE MACMILLAN, iunie 2007
Understanding consumer choice is central to modern marketing, thought and practice. This volume pres... Descrierea completă
? points 161 b
326 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Awesome Engines: Big Digger ABC Margaret Mayo / Carte broșată
common.buy 48 lei
Boy of a Thousand Faces Brian Selznick / Carte broșată
common.buy 36 lei
Roses Love Garlic Louise Riotte / Carte broșată
common.buy 69 lei
Jumpin' Jim's Ukulele Masters Jim Beloff / Carte broșată
common.buy 116 lei
Girls Come Marching Home Kirsten Holmstedt / Carte broșată
common.buy 106 lei
Catholic High Schools James L. Heft / Copertă tare
common.buy 332 lei
Severe Spondylolisthesis J. Harms / Carte broșată
common.buy 326 lei
Islam in der Moderne Wolfgang G. Lerch / Carte broșată
common.buy 120 lei
Cognitive Radio and Dynamic Spectrum Access Berlemann / Copertă tare
common.buy 640 lei
Children of the Dream Audrey T. Edwards / Carte broșată
common.buy 93 lei
Basic Thinking Wilmer MacNair / Copertă tare
common.buy 815 lei
My Double Life Sarah Bernhardt / Carte broșată
common.buy 238 lei
China's Rise - Challenges and Opportunities Derek J. Mitchell / Copertă tare
common.buy 177 lei

Understanding consumer choice is central to modern marketing, thought and practice. This volume presents a ground-breaking approach to the analysis of brand choice which is relevant to both marketing practice and social science. This unique analysis reveals the causes of consumer choice that underlie patterns of brand selection; the role of price and non-price elements of the marketing mix in influencing brand choice; a novel means of describing the structure of markets in terms of the combination of utilitarian and symbolic benefits consumers obtain from their purchases and a new means of analyzing consumer behaviour in terms of elasticity of demand.

Informații despre carte

Titlu complet Behavioral Economics of Brand Choice
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2007
Număr pagini 292
EAN 9780230006836
ISBN 0230006833
Codul Libristo 04551107
Greutatea 548
Dimensiuni 140 x 216 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo