Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Audience Satisfaction

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Audience Satisfaction Abel Adamu Gebeyehu
Codul Libristo: 06829365
Editura VDM Verlag, noiembrie 2009
Broadcasters often bother whether their audiences are satisfied. Researching audience contentment is... Descrierea completă
? points 144 b
291 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Lettlands Mediensystem am Scheideweg Ainars Dimants / Carte broșată
common.buy 430 lei
Enzyme Histochemistry T.H. Schiebler / Carte broșată
common.buy 642 lei
Huftkopfnekrose und Gefassgestielter Beckenspan Gunther Schwetlick / Carte broșată
common.buy 412 lei
Nihilist's Holiday T J Simoneaux / Carte broșată
common.buy 83 lei
Environmental Politics Casebook / Carte broșată
common.buy 423 lei
Teaching Strategies / Copertă tare
common.buy 1.521 lei
Diagnostics Methods in Clinical Thyroidology Joel I. Hamburger / Carte broșată
common.buy 642 lei
Of Earth and Sea Marjorie Agosin / Carte broșată
common.buy 98 lei
curând
Robert and the Great Escape SEULING BARBAR / Copertă tare
common.buy 85 lei
Interkulturelle Kompetenz und ihre Implikationen Christian Majcan / Carte broșată
common.buy 251 lei
Redeeming Economics John D. Mueller / Copertă tare
common.buy 314 lei
Underworld Simon Cheshire / Carte broșată
common.buy 65 lei

Broadcasters often bother whether their audiences are satisfied. Researching audience contentment is becoming more important than studying the message media disseminate based on the assumption that if audiences are not there watching with gratification, it is meaningless to televise. Measuring satisfaction, however, is not an easy errand since audiences are heterogeneous and complex by nature. Gratification theorists confirmed that an audience who sits in front of an open TV set may not be watching because people open TV for different purposes. That means some are watching but not listening; opening the television but reading a novel. If they are not watching why do they switch on it? This issue is thoroughly discussed in this book. The book focuses on audiences of Ethiopian TV which is the sole national television for 85 million people. In discussing audiences satisfaction level of ETV, the book shades light on Uses and Gratification theory, purpose of watching TV and measurement of audience satisfaction. In general, the book is invaluable for media and communication scholars and in particular for young researchers, journalists and media owners.

Informații despre carte

Titlu complet Audience Satisfaction
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 92
EAN 9783639214765
ISBN 3639214765
Codul Libristo 06829365
Editura VDM Verlag
Greutatea 145
Dimensiuni 152 x 229 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo