Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Attitudes In and Around Organizations

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Attitudes In and Around Organizations Arthur P. Brief
Codul Libristo: 04683270
Editura SAGE Publications Inc, iulie 1998
How do the attitudes people bring with them to the workplace affect thoughts, feelings and actions i... Descrierea completă
? points 522 b
1.039 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Astragal Albertine Sarrazin / Carte broșată
common.buy 80 lei
Teaching, Learning and the Curriculum in Secondary Schools Steven Hutchinson / Carte broșată
common.buy 296 lei
Comanches Thomas W. Kavanagh / Carte broșată
common.buy 132 lei
New Majority or Old Minority? Nicol C. Rae / Carte broșată
common.buy 271 lei
Ad Worlds Greg Myers / Carte broșată
common.buy 225 lei
Mein Urgroßvater und ich, 4 Audio-CD James Krüss / Audio CD
common.buy 66 lei
Tinfoil Sky Cyndi Sand-Eveland / Carte broșată
common.buy 52 lei
Introduction to Family Law Gillian Douglas / Carte broșată
common.buy 237 lei
Starters for Cello / binding.
common.buy 87 lei
Feast of the Sorcerer Bruce Kapferer / Carte broșată
common.buy 330 lei

How do the attitudes people bring with them to the workplace affect thoughts, feelings and actions in organizations? How are the attitudes of those outside an organization affected by the organization? This book provides a concise summary of what we know about attitudes and suggests what we might discover by adopting novel means, both conceptual and methodological, for studying attitudes in and around organizations. The author overviews the job satisfaction literature, including a redefinition of job satisfaction. In addition, he examines: the various means by which attitudes have been measured; attitude formation and change; and the resistance of attitudes to change efforts. Groups whose attitudes are organizationally relevant, for example, customers, are examined in order to illustrate how organizations affect the attitudes of people beyond their boundaries and to determine how organizations can influence salient attitudes in their environments. The concluding chapter offers a view of the future and ideas for future research.

Informații despre carte

Titlu complet Attitudes In and Around Organizations
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 1998
Număr pagini 280
EAN 9780761900962
ISBN 0761900969
Codul Libristo 04683270
Greutatea 620
Dimensiuni 163 x 234 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo