Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Atención al cliente y gestión de reclamaciones : en busca del santo grial

Limba spaniolăspaniolă
Carte Carte broșată
Carte Atención al cliente y gestión de reclamaciones : en busca del santo grial MARIA CLAUDIA LONDOÑO
Codul Libristo: 13182345
Editura FC Editorial, iulie 2011
En el siglo XXI las empresas tienen como objetivo principal lasatisfacción y fidelización de sus cli... Descrierea completă
? points 56 b
112 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


El libro de los negocios DK / Copertă tare
common.buy 129 lei
Mejorar las búsquedas de información Silvia Argudo Plans / Carte broșată
common.buy 94 lei
El doblaje de los juegos de palabras ANJANA MARTINEZ TEJERINA / Carte broșată
common.buy 78 lei
Asuntos De Negocios Carlos Schmidt / Carte broșată
common.buy 188 lei
Cómo negociar con éxito en 50 países Olegario Llamazares García-Lomas / Carte broșată
common.buy 149 lei
Gozo de Los Negocios - Joy of Business Spanish Simone a Milasas / Carte broșată
common.buy 116 lei
Negocios Junot Diaz / Carte broșată
common.buy 72 lei
Gestión y Estrategia para Negocios Francis Salazar Pico / Carte broșată
common.buy 308 lei
Negociar Lo Imposible Deepak Malhotra / Carte broșată
common.buy 91 lei

En el siglo XXI las empresas tienen como objetivo principal lasatisfacción y fidelización de sus clientes, como consecuencia de unamayor competitividad y como no, de la globalización.Este concepto de satisfacción del cliente parece haberse convertido en el "Santo Grial" de nuestro siglo y como tal se muestra difícil einalcanzable, accesible sólo para "los puros y valerosos".

Informații despre carte

Titlu complet Atención al cliente y gestión de reclamaciones : en busca del santo grial
Limba spaniolă
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 176
EAN 9788492735327
ISBN 8492735325
Codul Libristo 13182345
Editura FC Editorial
Dimensiuni 160 x 230
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Harry Potter and the Sorcerer's Stone (Minalima) Joanne Kathleen Rowling / Copertă tare
common.buy 169 lei
top
Der nasse Fisch / Carte broșată
common.buy 68 lei
top
Der letzte Wunsch Erik Simon / Carte broșată
common.buy 82 lei
top
101 Team Building Exercises Otten Herman Otten / Carte broșată
common.buy 163 lei
top
Beginner's Guide to Drawing Manga Chibi Girls Tsubura Kadomaru / Carte broșată
common.buy 75 lei
Disney Pohádky na dobrou noc collegium / Copertă tare
common.buy 52 lei
How Do You Live? / Copertă tare
common.buy 91 lei
Steve Jobs / Copertă tare
common.buy 57 lei
Doktor Faustus Thomas Mann / Carte broșată
common.buy 66 lei
Absolute Swamp Thing by Alan Moore Volume 1 Alan Moore / Carte broșată
common.buy 517 lei
LO QUE NO PUDE CONTARTE Adriana Moragues / Copertă tare
common.buy 114 lei
JUDITH JOY ROSS SVETLANA ALPERS / Copertă tare
common.buy 175 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo