Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Assessment of Marketing mix strategies

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Assessment of Marketing mix strategies Yibeltal Nigussie Ayele
Codul Libristo: 06833159
Editura VDM Verlag, decembrie 2010
Ethiopia has a long history of traditional garment manufacturing, which is endowed with profound nat... Descrierea completă
? points 144 b
289 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Die Rezeption der Harry-Potter-Bücher Sylvia Derra / Carte broșată
common.buy 344 lei
Zur Preisentwicklung von Erdöl Marc Hinterschweiger / Carte broșată
common.buy 250 lei
EIN STREIFZUG DURCH LEBEN UND WERK PETER I TCHAIKOVSKY / Carte broșată
common.buy 125 lei
Where? Karl-Heinz Westarp / Carte broșată
common.buy 45 lei
Volunteer Management Prozess Ralph Patrick Weder / Carte broșată
common.buy 289 lei
Assyrian Identity and the Great War Bulent Ozdemir / Carte broșată
common.buy 177 lei

Ethiopia has a long history of traditional garment manufacturing, which is endowed with profound national culture up to this date. Cottage industry has been the main style for traditional apparel and has satisfied the demand of the people for centuries. The industrialization process of Ethiopia s garment manufacturing started in the 1895's.In 1958, an Italian took the lead to establish ADDIS garment factory (Augsta), which was nationalized in 1975.The public Akaki garment factory was founded in 1963, followed by Gulele Garment factory in 1983 and Nazereth garment factory in 1992. In 1990's with the development of market economy, private and foreign capitals began to make investment in garment sub sector. As a result the garment sector reached 31(29 private owned and 2 state owned) in 2005/06.Currently, Ethiopia has fifteen textile mills including eight vertically integrated mills that produce largely for the domestic market, and forty three apparels factories that supply the domestic and to lesser extent, the export market, and a further 80 in some stage of development. However this does not include the small scale apparel manufacturing firms.

Informații despre carte

Titlu complet Assessment of Marketing mix strategies
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 104
EAN 9783639257410
ISBN 3639257413
Codul Libristo 06833159
Editura VDM Verlag
Greutatea 163
Dimensiuni 152 x 229 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo