Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Aprender las claves del CRM en una semana : establecer relaciones con los clientes, motivar y valorar a los empleados, mejorar el servicio

Limba spaniolăspaniolă
Carte Carte broșată
Carte Aprender las claves del CRM en una semana : establecer relaciones con los clientes, motivar y valorar a los empleados, mejorar el servicio
Codul Libristo: 13217840
Editura Ediciones Gestión 2000, S.A., noiembrie 2005
Tener una buena cartera de clientes es fundamental para cualquier empresa, puesto que sin clientes n... Descrierea completă
? points 25 b
52 lei -1 %
51 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Tajemnica jeziora Raymond Chandler / Carte broșată
common.buy 24 lei
Educación de adultos : evaluación de centros y experiencias María Luisa Sarrate / Carte broșată
common.buy 82 lei
Grammatica spagnola Ernesto Bignami / Carte broșată
common.buy 72 lei
Emma, La Cautiva Cesar Aira / Carte broșată
common.buy 95 lei
Aurevoir, Marie Tina Olivares / Carte broșată
common.buy 65 lei
Real Writing Mitchell Nobis / Carte broșată
common.buy 294 lei
Il papa del ghetto. La leggenda dei Pierleoni Gertrud von Le Fort / Carte broșată
common.buy 65 lei
Teatro original completo Tomás de Iriarte / Carte broșată
common.buy 105 lei
Instalador electricista autorizado José Moreno Gil / Carte broșată
common.buy 124 lei
Childhood Cancer Survivors Nancy Keene / Carte broșată
common.buy 137 lei

Tener una buena cartera de clientes es fundamental para cualquier empresa, puesto que sin clientes no habría ingresos y consiguientemente no habría negocio. Encontrar nuevos clientes y retener los existentes a partir del establecimiento de relaciones leales es el objetivo más importante para las empresas ya que garantiza su supervivencia empresarial. En este libro encontrará diversos consejos y tácticas para establecer relaciones duraderas con sus clientes y así afianzar la continuidad de su empresa.

Informații despre carte

Titlu complet Aprender las claves del CRM en una semana : establecer relaciones con los clientes, motivar y valorar a los empleados, mejorar el servicio
Limba spaniolă
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2005
Număr pagini 100
EAN 9788496426214
ISBN 8496426211
Codul Libristo 13217840
Greutatea 150
Dimensiuni 130 x 200
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo