Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Applications of Artificial Intelligence in International Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Applications of Artificial Intelligence in International Marketing Neophytos Kathitziotis
Codul Libristo: 05279591
Editura Grin Publishing, decembrie 2009
Master's Thesis from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Descrierea completă
? points 183 b
369 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Sieben, 1 Blu-ray Richard Francis-Bruce / Blu-ray
common.buy 96 lei
curând
Apprentice's Handbook Dugald Steer / Cu spiră
common.buy 59 lei
Notenchecker Blues-Akkorde / Carte broșată
common.buy 37 lei
Managing Geo-Based Challenges Serwan M. J. Baban / Copertă tare
common.buy 641 lei
Tsirelson's Space Peter G. Casazza / Carte broșată
common.buy 325 lei
Deserts and arid lands Farouk El- Baz / Copertă tare
common.buy 641 lei
Adolescent Pregnancy Naomi Farber / Carte broșată
common.buy 401 lei
Der Sadducaer Von Amsterdam Karl Gutzkow / Copertă tare
common.buy 222 lei
Curious Discovery John S. Hendricks / Copertă tare
common.buy 127 lei
Orchestra (Classic FM Handy Guides) Darren Henley / Copertă tare
common.buy 81 lei

Master's Thesis from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1.0, University of Hamburg, language: English, abstract: In trying to achieve its main aim this study has set the following objectives: 1 Identifythe main advantages and disadvantages linked with the use of artificial intelligence methods in international marketing 2 Evaluate critically the applications of artificial intelligence methods in international marketing and compare them to alternative statistical ones 3 Explorethe whole process of implementing artificial intelligence methods from a holistic perspective, thus covering context and non-context related factors, and additionally accounting for the international perspective of marketing. 4 Formulaterecommendations for further research and algorithms of how to practically employ artificial intelligence methods in solving tasks in international marketing. It would be a mistake for the reader to view each of the stated research objectives as separate, unrelated activities. The answers to these objectives will consequently provide information for the achievement of the research aim which is to gain insight into the efficiency and practical implementation of artificial intelligence methods in international marketing.

Informații despre carte

Titlu complet Applications of Artificial Intelligence in International Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 112
EAN 9783640489602
ISBN 3640489608
Codul Libristo 05279591
Editura Grin Publishing
Greutatea 154
Dimensiuni 148 x 210 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo