Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Analytisches Customer Relationship Management in Kreditinstituten

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Analytisches Customer Relationship Management in Kreditinstituten Simone Kerner
Codul Libristo: 06984298
Editura Deutscher Universitats-Verlag, iulie 2002
Nachlassende Kundenbindung stellt auch Kreditinstitute vor neue Herausforderungen im Marketing. Ein... Descrierea completă
? points 232 b
467 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Sport Psychology David Tod / Carte broșată
common.buy 156 lei
Japanese Woodblock Flower Prints Tanigami Konan / Carte broșată
common.buy 122 lei
Double Flame Octavio Paz / Carte broșată
common.buy 84 lei
1914 A Neville Hilditch / Carte broșată
common.buy 77 lei
30 Day Guide To Paleo Cooking Bill Staley / Carte broșată
common.buy 131 lei
Pan-Africanism in Barbados Rodney Worrell / Carte broșată
common.buy 72 lei
Bolivar's Right Hand Patrick Wilson Gore / Carte broșată
common.buy 70 lei
Anthropology: The Basics Peter Metcalf / Copertă tare
common.buy 940 lei
Dgor Kurt E. Jäger / Carte broșată
common.buy 639 lei
Prayer for People Who Can't Sit Still William Tenny-Brittian / Carte broșată
common.buy 100 lei
Enchoria 8 (1978) Sonderband Erich Lüddeckens / Carte broșată
common.buy 547 lei
Sweatshop Laura Hapke / Carte broșată
common.buy 264 lei

Nachlassende Kundenbindung stellt auch Kreditinstitute vor neue Herausforderungen im Marketing. Ein analytisches Customer Relationship Management (CRM), das mittels moderner Datenverarbeitungskonzepte wie Data Warehouse, OLAP und Data Mining die vorhandenen Datenbestände nutzt, stellt eine wichtige Voraussetzung für ein wirkungsvolles Kundenbindungsmanagement dar.§Ausgehend von den wichtigsten Kundenbindungsdeterminanten stellt Simone Kerner grundlegende analytische Informationssysteme vor und untersucht ihren Einsatz. Sie leitet mit Hilfe zentraler CRM-Steuerungsgrößen kundenlebenszyklusorientierte CRM-Strategien ab und zeigt ihre Umsetzung in konkrete CRM-Maßnahmen durch entsprechende Marketing-Mix-Instrumente auf. Die notwendige Kontrolle der Maßnahmeneffizienz und -effektivität einschließlich der Implikationen eines Kundenbeziehungscontrollings erfolgt durch Gegenüberstellung zentraler Kosten- und Nutzengrößen.

Informații despre carte

Titlu complet Analytisches Customer Relationship Management in Kreditinstituten
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2002
Număr pagini 435
EAN 9783824476077
ISBN 382447607X
Codul Libristo 06984298
Greutatea 553
Dimensiuni 148 x 210 x 24
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo