Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Analysis of the Relation between Consumer Behaviour and Applying of the Marketing Mix

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Analysis of the Relation between Consumer Behaviour and Applying of the Marketing Mix Siamak Hadifar
Codul Libristo: 16792248
Editura Grin Publishing, noiembrie 2016
Essay from the year 2017 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM... Descrierea completă
? points 100 b
200 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Dangerous Recruit J L Cracknell / Carte broșată
common.buy 60 lei
Feud: The Birth, Growth, and Fall of Gangsta Rap Jennifer Warner / Carte broșată
common.buy 48 lei
Losing Me Finding You Natalie Ward / Carte broșată
common.buy 84 lei
Ponzi and Picasso Rochelle Ohrstrom / Copertă tare
common.buy 89 lei
Michael Thomas Poetry 2 Michael Thomas / Carte broșată
common.buy 74 lei

Essay from the year 2017 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: B, University of Bratislava (UNIVERSITY OF ECONOMICS IN BRATISLAVA), language: English, abstract: Customers search consciously for products but they also search much more unconsciously for products and services to satisfy their needs. In many cases, however, it is not the targeted rational purchase, but the marketing, which encourages the customer to buy. Successful marketing, however, presupposes that providers of goods or services know exactly the background of the purchasing behaviour, the current or latent needs of their customers and the current trends in purchasing behaviour. Only then, can a successful marketing model be developed from a mix of marketing tools. For this reason, consumer behaviour research is of great importance.

Informații despre carte

Titlu complet Analysis of the Relation between Consumer Behaviour and Applying of the Marketing Mix
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2017
Număr pagini 28
EAN 9783668466340
ISBN 3668466343
Codul Libristo 16792248
Editura Grin Publishing
Greutatea 55
Dimensiuni 148 x 210 x 1
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo