Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Analysis of key marketing themes for Pepsi-Cola

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Analysis of key marketing themes for Pepsi-Cola Benjamin Pommer
Codul Libristo: 07180053
Editura Grin Publishing, septembrie 2014
Seminar paper from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Descrierea completă
? points 96 b
193 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Dolce Italiano Gina DePalma / Copertă tare
common.buy 155 lei
Easy Jazz Standards Fake Book / Carte broșată
common.buy 112 lei
Catalysis John R. Anderson / Carte broșată
common.buy 638 lei
Talent - The Term Talent Dan Engelbrektson / Carte broșată
common.buy 289 lei
Culture, Civilization, and Humanity Heggy / Carte broșată
common.buy 415 lei
Book of Job Robert Gordis / Copertă tare
common.buy 220 lei
Red Cell Transfusion Sandra J. Nance / Carte broșată
common.buy 696 lei
Grundzuge Des Eisenbahnwesens Max Haushofer / Carte broșată
common.buy 340 lei
From Conflict to Cooperation Beverly A. Potter / Carte broșată
common.buy 72 lei
Issledovaniya po istorii i istorii kul'tury tyurkov Sredney Azii Shamsiddin Kamoliddin / Carte broșată
common.buy 220 lei
Community Practice in the Network Society Peter Day / Carte broșată
common.buy 375 lei
Trapped Between the Map and Reality Maria Theresa O'Shea / Copertă tare
common.buy 994 lei

Seminar paper from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, University of Applied Sciences Essen, language: English, abstract: PepsiCo is a global consumption goods company with a very diversified portfolio. The company focuses on beverages and junk food. When it comes to brand value and numbers of sold cola beverages, Coca-Cola Co has a unique market share. Especially on the cola-market, both companies are the most successful competitors worldwide.§In Germany, Pepsi-Cola has not been as long on the market as Coca-Cola. None-theless, Pepsi proved to be a strong opponent by initiating clever marketing cam-paigns. However, the German market for cola products is much more competitive than the US-market.§The strategic planning analysis of PepsiCo, using Kotler s four P s, shows, how much Pepsi-Cola s suffers from its lack of image compared to Coca-Cola. Pepsi-Cola is very present in retails and commercials, but does not have a trustful brand image.§Pepsi-Cola s image as a cheap cola drink is a threat to its future deveopment, because a decline in the product-life-cycle is possible. PepsiCo s focus on the German beverage market needs to include a product development, that show consumers, that Pepsi-Cola can be a tasty as well as a sustainable product. The strategy of product diversification must not contain Pepsi-Cola as the main beverage drink of the company.

Informații despre carte

Titlu complet Analysis of key marketing themes for Pepsi-Cola
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 24
EAN 9783656728702
ISBN 3656728704
Codul Libristo 07180053
Editura Grin Publishing
Greutatea 45
Dimensiuni 148 x 210 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo