Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

International Review of Formative Assessment and Learning

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte International Review of Formative Assessment and Learning Ian Clark
Codul Libristo: 07174923
Editura Scholars' Press, iulie 2014
Formative assessment (FA) has become the platform for educational reform in many nations around the... Descrierea completă
? points 275 b
554 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Ausgewählte Schriften Epikur / Copertă tare
common.buy 73 lei
War-Torn Eritrean Economy Ravinder Rena / Carte broșată
common.buy 463 lei
The Rite Matt Baglio / Carte broșată
common.buy 73 lei
Wirebender Naila R Farukhi / Carte broșată
common.buy 64 lei
Bisexual and Gay Husbands Fritz Klein / Carte broșată
common.buy 325 lei
Introduction to the Philosophy of Psychology Daniel Weiskopf / Copertă tare
common.buy 600 lei
Applying Generalizability Theory using EduG Sandra Johnson / Copertă tare
common.buy 999 lei
Inner Life Larry Ervin Clevenger / Copertă tare
common.buy 139 lei

Formative assessment (FA) has become the platform for educational reform in many nations around the world. Chapter 1 briefly introduces the recent transitions which have created the circumstances for this burgeoning interest and describes the conceptions and processes that underpin FA. Chapter 2 engages in a detailed discussion on how the FA concept is perceived, particularly in the US. Chapter 3 highlights culturally responsive pedagogy. Chapter 4 emphasizes that FA is an interactive process requiring 'adaptive expertise'. Chapter 5 uses a case-study method, focusing on the experiences of more than 1500 schools in the Scottish region of the UK in order to explore the challenges and benefits in practical settings. Chapter 6 engages with the theoretical framework of FA before going on to focus on self-regulated learning in Chapter 7. Chapter 8 undertakes a unique scientific investigation and uncovers the neural basis for peer-learning and academic motivation. Chapter 9 builds on those findings by sharing the conceptual knowledge required to establish and sustain effective learning environments. The final chapter elaborates on some key questions about classroom assessment strategies.

Informații despre carte

Titlu complet International Review of Formative Assessment and Learning
Autor Ian Clark
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 296
EAN 9783639662740
ISBN 3639662741
Codul Libristo 07174923
Editura Scholars' Press
Greutatea 435
Dimensiuni 152 x 229 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo