Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

An assessment of retail customers' perception of service quality

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte An assessment of retail customers' perception of service quality John Machayi
Codul Libristo: 15607977
Editura LAP Lambert Academic Publishing, decembrie 2016
Amid intense competition and the dynamic business environment, surviving in the market has become a... Descrierea completă
? points 152 b
339 lei -9 %
306 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Leonardo Drew: Existed Allen S. Weiss / Copertă tare
common.buy 306 lei
Geschichte der Philosophie Karl Vorländer / Carte broșată
common.buy 231 lei
The Slave Girl Buchi Emecheta / Carte broșată
common.buy 96 lei
Manual del Padawan / Copertă tare
common.buy 69 lei
curând
Fabricate 2017 BOB SHEIL / Copertă tare
common.buy 248 lei
Guet-Apens Mary-J / Carte broșată
common.buy 176 lei
Courage After Fire Paula Domenici / Carte broșată
common.buy 78 lei
Chaos and Cosmos HEIDI C.M. SCOTT / Carte broșată
common.buy 166 lei
Joseph Lyons and the Management of Adversity Kevin Andrews / Carte broșată
common.buy 97 lei
chroma. Willie L. Kinard III / Carte broșată
common.buy 72 lei
Battlefields That Nearly Were William Foot / Copertă tare
common.buy 124 lei
Bamboo Walter Liese / Carte broșată
common.buy 1.207 lei
Les Mille Et Un Quart-d'Heure. Tome 2 GUEULLETTE-T-S / Carte broșată
common.buy 170 lei

Amid intense competition and the dynamic business environment, surviving in the market has become a key challenge for many service organisations. Service quality has become one of the key tools for surviving and gaining competitive advantage in banking industry, since its offering comprised mainly of intangible elements. Thus service quality has taken considerable interest in marketing literature. The banks perception of service quality may be quite different from what retail customers perceive as service quality. It is therefore, important for the bank to understand customer's perception of service quality in the light of great competition, numerous customer complaints and movement of customers from one bank to another. To address this research issue, a research framework based on a modified SERVQUAL scale as the foundation of the theoretical basis was used to probe customer's perception of service quality. In addition to the original variables of SERVQUAL scale, namely tangibility, responsiveness, empathy, assurance, reliability, other variables such as convenience image, access and ATM effectiveness were integrated into the model.

Informații despre carte

Titlu complet An assessment of retail customers' perception of service quality
Autor John Machayi
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 344
EAN 9783330012950
ISBN 3330012951
Codul Libristo 15607977
Greutatea 528
Dimensiuni 150 x 220 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo