Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly Andre M. Louw
Codul Libristo: 05159629
Editura T.M.C. Asser Press, iulie 2014
This book undertakes a critical examination of commercial rights to sports mega-events (focusing on... Descrierea completă
? points 293 b
619 lei -4 %
590 lei
În depozitul extern Expediem în 5-7 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
Cambridge Global English Stage 3 Activity Book Caroline Linse / Carte broșată
common.buy 59 lei
Internetový obchod Katarína Bystrická / Carte broșată
common.buy 104 lei
curând
Managing Information Resources in Libraries Peter Clayton / Carte broșată
common.buy 506 lei
Detente in Europe John Van Oudenwen / Copertă tare
common.buy 814 lei
Combing of History David William Cohen / Carte broșată
common.buy 261 lei
Valoración del estado de salud y condición física María Plaza Carmona / Carte broșată
common.buy 173 lei
9/11 and the War on Terror David Holloway / Carte broșată
common.buy 128 lei
Delightful Decimals and Perfect Percents Lynette Long / Carte broșată
common.buy 74 lei
Desire, Practical Reason, and the Good Sergio Tenenbaum / Copertă tare
common.buy 797 lei
Cross-National Appropriation of Work Systems Ayse Saka / Copertă tare
common.buy 571 lei

This book undertakes a critical examination of commercial rights to sports mega-events (focusing on sponsorship), the exclusivity of such rights and the legal implications of the modern mega-event sponsorship model. It examines ambush marketing of events and the law s treatment of ambushing (specifically in the form of sui generis event legislation) in a review of 10 major jurisdictions selected on the basis of the importance of the events they are to host in the near future or have hosted recently, and the relevant domestic legislation. It critically examines the legitimacy of such commercial rights protection by means of the use of laws in the context of accepted principles of intellectual property law, competition law and human rights law. Specifically, it questions the legitimacy of the creation of statutory association rights to mega-events, and considers potential future developments in respect of the law s treatment of mega-event commercialisation.§Valuable for practitioners and academics (in the fields of sportslaw/sponsorship/marketing/intellectual property law); sports administrators (sports governing bodies); corporate sponsors of sports and other events; potential mega-event host governments and law-makers; civil rights organisations.

Informații despre carte

Titlu complet Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 764
EAN 9789067049597
ISBN 906704959X
Codul Libristo 05159629
Greutatea 1162
Dimensiuni 235 x 158 x 46
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo