Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Allocation of Marketing Resources to Optimize Customer Equity

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Allocation of Marketing Resources to Optimize Customer Equity Giuliano Tirenni
Codul Libristo: 07118138
To stay competitive, companies spend billions of§dollars each year on building long-term relationshi... Descrierea completă
? points 313 b
630 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Minecraft - Llawlyfr Ymladd Mojang / Copertă tare
common.buy 54 lei
Signifying Animals / Copertă tare
common.buy 996 lei
Inseln Der Weisheit Alexander Moszkowski / Carte broșată
common.buy 170 lei
Respiratory System Paul R. Goddard / Carte broșată
common.buy 102 lei
Men Should Come With Warning Labels Sonia Torretto / Carte broșată
common.buy 91 lei
Lucy Edward Morse / Carte broșată
common.buy 124 lei
What the Silence Said David W Hickman / Carte broșată
common.buy 65 lei
Notes on the Puerto Rican Revolution Gordon K. Lewis / Carte broșată
common.buy 136 lei
Carter Burwell Carter Burwell / Carte broșată
common.buy 94 lei
Empire! Red Jordan Arobateau / Carte broșată
common.buy 131 lei
Estimation and Optimization Problems in Power Markets Katrin Jensen / Carte broșată
common.buy 468 lei
Spieltheorie Werner Krabs / Carte broșată
common.buy 144 lei

To stay competitive, companies spend billions of§dollars each year on building long-term relationships§with their customers. Marketing managers are§therefore constantly challenged with the problem of§how to allocate a limited marketing budget across§customers and competing marketing initiatives. This§work addresses the problem of how to efficiently§allocate marketing resources to maximize the§financial value generated by marketing investments.§Advanced stochastic models addressing the following§three issues are proposed: a) maximization of§customer lifetime value by linking marketing actions§to the financial value generated during the§relationship with the company, b) estimation of the§financial profile of customers and, c) use of risk§management techniques to select the optimal customer§portfolio. This research has been done while the§author was working at the Math & Computer Science§Department of the IBM Zurich Research Laboratory in§Rüschlikon, Switzerland.

Informații despre carte

Titlu complet Allocation of Marketing Resources to Optimize Customer Equity
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 168
EAN 9783838101125
ISBN 383810112X
Codul Libristo 07118138
Greutatea 254
Dimensiuni 152 x 229 x 10
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo