Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

AI algorithms for a prototype game software in Java 1.6

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte AI algorithms for a prototype game software in Java 1.6 Athanasios Theocharidis
Codul Libristo: 06825490
Editura VDM Verlag, iulie 2009
The games industry is evolving and expanding very§rapidly. New game hardware platforms from big vend... Descrierea completă
? points 144 b
292 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


I Am a Cat Barista Vol. 2 / Carte broșată
common.buy 65 lei
Gleanings from God's Acre John Potter Briscoe / Copertă tare
common.buy 190 lei
Harlem on Our Minds Valerie Kinloch / Carte broșată
common.buy 202 lei
Home and Away Dave Bidini / Copertă tare
common.buy 121 lei
Advances in Chemistry Research / Copertă tare
common.buy 1.135 lei
Old Formalism Jonathan Holden / Carte broșată
common.buy 132 lei

The games industry is evolving and expanding very§rapidly. New game hardware platforms from big vendors§are frequently released in the hope of further§expanding the market. Niche markets such as the§casual games market are also evolving and expanding§rapidly, with the internet as their primary medium§for presentation and distribution. Dot Red Games Ltd.§(www.dotredgames.com) is a newly formed innovative§game software company§which has been working to develop a new game engine§based on Java 1.6 promoted through the casual§market mentioned above. The engine incorporates all§the latest innovations available through 1.6 Java and§the framework is compatible with all major operating§systems, producing very satisfactory results in terms§of graphic effects capabilities, sound support, speed§and responsiveness. A prototype game was developed on§this framework, which involved the design and§implementation of efficient AI algorithms so as to§create interesting artificials opponent capable of§making decisions in real-time. Such an algorithm was§designed, implemented and tested effectively within§the time constraints of this project, fulfilling the§requirements for high quality gameplay.

Informații despre carte

Titlu complet AI algorithms for a prototype game software in Java 1.6
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 100
EAN 9783639171587
ISBN 3639171586
Codul Libristo 06825490
Editura VDM Verlag
Greutatea 159
Dimensiuni 152 x 229 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo