Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

After Greenwashing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte After Greenwashing Frances Bowen
Codul Libristo: 02263856
Editura Cambridge University Press, mai 2014
Businesses promote their environmental awareness through green buildings, eco-labels, sustainability... Descrierea completă
? points 364 b
732 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Coup Indie Boards & Cards / Joc
common.buy 75 lei
top
Dressing the Man Alan Flusser / Copertă tare
common.buy 234 lei
top
Fashion Business Manual Fashionary / Copertă tare
common.buy 168 lei
top reduceri
Greenwashing / Copertă tare
common.buy 283 lei
Spanish B for the IB Diploma Second Edition Mike Thacker / Carte broșată
common.buy 372 lei
Complete ABAP / Copertă tare
common.buy 387 lei
Excel VBA Programming For Dummies, 6th Edition Michael Alexander / Carte broșată
common.buy 176 lei
Indo-Tibetan Buddhism David Snellgrove / Carte broșată
common.buy 247 lei
Windows 11 Inside Out Ed Bott / Carte broșată
common.buy 260 lei
After Greenwashing Frances Bowen / Carte broșată
common.buy 242 lei
Greenwash Jed Greer / Carte broșată
common.buy 205 lei
Fast Fashion, Fashion Brands and Sustainable Consumption Subramanian Senthilkannan Muthu / Copertă tare
common.buy 581 lei
Green Marketing Ayca Can Kirgiz / Copertă tare
common.buy 324 lei
The New Rules of Green Marketing / Carte broșată
common.buy 231 lei

Businesses promote their environmental awareness through green buildings, eco-labels, sustainability reports, industry pledges and clean technologies. When are these symbols wasteful corporate spin, and when do they signal authentic environmental improvements? Based on twenty years of research, three rich case studies, a strong theoretical model and a range of practical applications, this book provides the first systematic analysis of the drivers and consequences of symbolic corporate environmentalism. It addresses the indirect cost of companies' symbolic actions and develops a new concept of the 'social energy penalty' - the cost to society when powerful corporate actors limit the social conversation on environmental problems and their solutions. This thoughtful book develops a set of tools for researchers, regulators and managers to separate useful environmental information from empty corporate spin, and will appeal to researchers and students of corporate responsibility, corporate environmental strategy and sustainable business, as well as environmental practitioners.

Informații despre carte

Titlu complet After Greenwashing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2014
Număr pagini 310
EAN 9781107034822
ISBN 1107034825
Codul Libristo 02263856
Greutatea 59
Dimensiuni 161 x 236 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo