Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Affordances for Teaching in an International Classroom

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Affordances for Teaching in an International Classroom Gaisch Martina
Codul Libristo: 09527516
This study focuses on disciplinary teachers' perceptions of International Classroom Affordances (ICA... Descrierea completă
? points 261 b
521 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


First Battle of Manassas John J Hennessy / Carte broșată
common.buy 107 lei
City-State Civism in Ancient Athens Thomas L. Dynneson / Copertă tare
common.buy 679 lei
Provokaciya soversheniya prestupleniya Olesya Dmitrieva / Carte broșată
common.buy 190 lei
Harry B. Smith John Franceschina / Carte broșată
common.buy 338 lei
Tree in the Garden and Other Stories Brooks Horsley / Carte broșată
common.buy 65 lei
Scottish Social Democracy Michael Keating / Carte broșată
common.buy 370 lei
Lost River, 1 DVD Nico Leunen / DVD
common.buy 69 lei
Kinder in Der Schule Heike de Boer / Carte broșată
common.buy 435 lei
Measuring Biological Impacts of Nanomaterials Joachim Wegener / Copertă tare
common.buy 1.258 lei
Pulpit Themes, Adjumenta Oratoris Sacri F X 1823-1904 Schouppe / Copertă tare
common.buy 229 lei

This study focuses on disciplinary teachers' perceptions of International Classroom Affordances (ICA) during English-medium education in a multilingual university setting (EMEMUS) in Austria. The main aim is to generate a conceptual model grounded in the data that points to the perceptual mechanisms of disciplinary teachers involved in this particular case study. Findings leading to the ICA model suggest that teachers perceive ICA on four analytical levels (at the framing, reacting, appropriating and embracing stage). They were found to appropriate their classroom practices in line with the emergent action possibilities they were able to perceive. The sequential affordance-based perception process largely depended on their subjective grounds for action and reflection, but was also stimulated by the researcher in form of itineraries of transformation. Personal agency coupled with hardened internalised societal patterns and the positivist conception of institutional rules were identified as the biggest defordances in EMEMUS.

Informații despre carte

Titlu complet Affordances for Teaching in an International Classroom
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 232
EAN 9783838151496
ISBN 3838151496
Codul Libristo 09527516
Greutatea 345
Dimensiuni 152 x 229 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo